NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, August 6, 2011

INSPIRED...

Assalamualaikum...



Sebenarnya, entry kali ni tak ada kaitan 100% dengan Proton Inspira.
Cuma aku agak suka dengan design kereta ni walaupun buatan Malaysia (design sangat unik diinspirasikan daripada Mitsubishi Lancer, maybe).


Pagi ini aku bangun dengan penuh bersemangat.
Mana taknya, walaupun hanya tidur untuk 3 jam sahaja tetapi, aku rasa sangat puas sebab dapat tidur dalam bilik sendiri, atas katil sendiri.
Ditambah pula dengan keadaan bilik aku yang memang originally sejuk, cool jer rasa hati ni bila nak tidur.
Keputusannya, aku dapat bangun sahur dan makan dengan mata yang betul betul celik.
Sangat berbeza dengan sahur beberapa hari lepas.

Bila dah selesai sahur, tetiba kaki tangan ni rajin pula nak menyapu rumah.
Walaupun subuh subuh ni orang lebih ramai prefer tidur balik after sahur.
Tapi aku kembali inspired by the smell from the sea.
Sangat sangat sangat suka okey cium bau paya, bayu laut, memang sejak azali aku telah sebati dengan bau bau ni.
As the conclusion, aku sangat senang pabila berada di rumahku syurgaku - Tanjung Pelepas, JB. =)


P/S: Lepas solat subuh, kita tak digalakkan tidur sebab susah rezeki nak masuk. Tetapi, disebabkan perjalanan yang meletihkan dari Klang-Shah Alam-PJ-JB, aku terpaksa melelapkan mata sekejap untuk mengembalikan tenaga aku bila nak berkinja kinja dan berjoli hari ni.



Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: