NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, March 1, 2011

GEMBIRA...

"Tak pernah ku rasakan sebahagia ini
Saat ku bertemu dengan pujaan hati... "

Hahahahaaa!! Suka suka!! Hari ni berjumpa juga dengan pujaan hatiku...McDonald!! Terlaksana juga hasrat nak makan Big Mac dengan Spicy Chicken McDeluxe...itu pun terima kasih kepada Encik MARA dan Encik Wataniah yang sanggup memberikan saya wang untuk berbelanja...alhamdulillah, murah rezeki...awal awal bulan rezeki masyukk, walaupun awal awal pagi sudah kena ngadap polis polis dekat IPD Nusajaya...apa apa pun hari ni sangat sangat happy!! Dan disebabkan itu, saya bermurah hati nak sedekahkan senyuman kepada semua orang yang saya jumpa tadi...(kalau sedekah duit tu dekat orang orang tertentu sajalah)...

Apa apa pun, mummy tetap di hati...kerana sayangkan mummy, aku belanja mummy makan walaupun mummy tak suka McD tapi disebabkan anak tunggalnya ni, dia ikutkan jugalah...itu pun drive-thru jer, tak larat dah nak duduk makan dalam McD tu, maklumlah dari pukul 8 pagi dah keluar meronggeng and aku dapat bawa kereta mummy lagi...muaahahahaa (gemuk, nanti aku bawa kamu round JB yer)...ok, ketemu lagi di lain waktu...mahu cuci kereta meyhh kerana terlalu happy ni...wassalam~

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: