NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 10, 2011

TODAY...


Selamat pagi readers...hari ni aku free sebab sudah tiada novel untuk dibaca...almaklumlah, tu adalah hobi dan aktiviti harian aku di waktu cuti ini (cuti lagi walaupun member semua dah masuk kolej)...hari ni sepertinya aku mahu menjadi maid, nak kemas rumah, basuh kain baju, tapi tak nak memasak sebab makan nasi bungkus saja...inilah maid yang paling malas di dunia...masak bila ada mood, mengemas and membasuh 2 hari sekali, nasib baik rumah ni tak ada budak budak so tak adalah bersepah sana sini...hmm...lagi satu, aku rasa aku nak berkebun hari ni...kesian dekat pokok bunga yang dah kelayuan tu (memang pemalas)...encik alif pun cakap waktu cuti ni aku asyik makan tidur saja...so untuk menyedapkan hati semua pihak, biarlah aku jadi maid sepenuh masa hari ni...next week dah nak balik kolej dah, tak ada masa nak mengemas membasuh and berkebun lagi...sebab dekat sana seminggu 2 kali saja buat semua tu (orang bujanglah katakan)...weehehehe :D

Apa apa pun, aku sudah berjaya menghabiskan 2 buah novel dalam masa 5 hari...before this seminggu nak habiskan 1 novel sebabnya aku demam...tapi memang syok layan novel, terasa bagai diriku ini watak utama and tak pasal pasal asyik nak emo saja...mesti nak gaduh saja dengan encik alif, sorrylah...terover emo sebab baca novel tu...

Lepas ni nak beli novel MAID and Pilihan Mama pula (jangan pilihan mummy, seram...tak nak kahwin dengan pilihan keluarga meyhh)...

OK, masa dah time ni...aku nak chowww dulu...wassalam~

Dari Hati Nuraniku,fara,,

No comments: