NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, March 16, 2011

SELAMAT DATANG SEMESTER BARU...

Happy reading...tanggal 14 Mac 2011 bermulalah semester akhir aku di Kolej Universiti Linton, Mantin...insyAllah kalau tiada aral melintang, dalam bulan 6 atau 7 ni tamatlah pengajianku...semoga semuanya berakhir dengan sempurna... :D

And pada 14 Mac juga aku telah menghadirkan diri untuk kelas memandu yang ke 4 aku...yang membuatkan aku sakit hati, driver dari akademi tu suruh aku standby pukul 7 pagi, tapi yang menyakitkan hati dia datang pukul 8 pagi...memang berapilah aku pagi tu, bila drive dalam litar pun habis jahanam hancur semua...memang tak menjadi apa yang aku buat hari tu...enjin kereta asyik mati bila test dalam litar, kalau dekat jalan raya elok saja (sebab pakai Viva)...at last, aku give up and terus stop drive walaupun still ada 30 minit untuk drive...lantak pi lah..yang penting perut aku dah bernyanyi dangdut, badan aku dah letih berpeluh peluh, macam nak menangis pun ada gak...nasib baik ada mamat tu tolong aku masa nak parking, kalau tak memang aku langgar saja tembok and tiang tu...sakit hati gila...tapi seteruk teruk aku drive, taklah sampai langgar tembok sebab ada sorang student tu siap reverse turun bukit pastu terus langgar tembok...memang seksalahkan cikgu cikgu tu nak angkat balik kereta kancil yang dah 'terbabas' tu...hahahha!! memang kelakar aku tengok perempuan tu drive, ada yang lagi teruk dari aku rupanya...

Lepas habis driving class tu aku balik kolej and register for my last sem...tapi kena tunggu after lunch baru settle semua and balik hostel rehat...benar benar menguji ketahanan mental dan fizikal aku...nasib baik ada member member yang boleh release tension aku tu...thanks B@Rabeka and Mia@Nur Amira :D

Alhamdulillah schedule sem relax saja tapi subjek subjeknya very very tough...maklumlah last sem tapi yang bestnya semua lecturer dalam Malaysia, tak ada seorang pun international...muaahahahaa :)

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: