NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, March 5, 2011

SAMBUTAN HARI TENTERA DARAT KE-78...



Selamat pagi semua...hari ini aku masih di Johor Bahru, ahad depan mungkin aku sudah berada di Legenda Education Group...cepatnye masa berlalu...apa apa pun, selamat kembali ke kolej kawan kawan... :)

Semalam member kolej@buddy wataniah aku (Musfirah) call...dia ajak pergi Dataran Merdeka for the Sambutan Hari tentera Darat tu...rasa macam nak jerit saja...aku dekat Johor, macam mana nak pergi...huaarrggghhhh!! Kalau kalian plan awal awal lagi, mesti aku balik kolej Jumaat petang dan dapatlah tengok angkatan perang kebanggaanku membuat persembahan...tetapi, takdir menentu segalanya, sudah tersurat yang aku tak ada rezeki nak join korang semua...tidak mengapalah, tahun depan masih ada, and hopefully ATM akan membuat acara seumpama ini lagi next year...

Rindu dengan baju loreng, spike boot tapi masa aku terbatas...tak boleh balik kolej dulu...family aku lebih memerlukan aku sekarang ni...next month baru boleh start latihan tempatan semula, insyaallah...so kepada semua rakyat Malaysia, tengok dekat link ini untuk maklumat lanjut berkaitan Sambutan Hari Tentera Darat ke-78 tu, masih ada waktu untuk kalian melawat dan menyertai sambutan tersebut...have fun kepada kawan kawan ku semua, snap picture banyak banyak untuk blog dan kelab kita...chowww!!

Dari Hati Nuraniku,fara,,

No comments: