NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, May 9, 2010

KENAPA??

Di waktu aku sedang gembira bersama keluargaku, teman-temanku,
Dia datang, muncul dalam hidupku,
Hadirnya tanpa ku duga,
Walaupun terkadang aku sering memikirkannya,
Aku tidak mahu tersalah langkah lagi,
Biarlah dia bersama pilihan hatinya,
Jangan ganggu hidupku lagi,
Salah dan silapnya sudah ku maafkan,
Hanya yang tinggal sisa-sisa kesakitan yang masih berbaki,
Aku akan cuba tabah dan kental denga dugaanMu ini Ya Allah,
Aku masih tetap dengan peganganku,
Aku tidak akan mengundur walau selangkah,
Biarlah apapun yang akan terjadi,
Hanya Kau Ya Rabbi di hatiku kini.......

Dari Hati Nuraniku,

fara,,

2 comments:

jiji said...

sabar la syg..tabahkn hatimu,mgkin ade rahmat di sebalik ape yang berlaku..

::KEGIRANGAN DUA CAHAYA:: said...

thanks..i will..but i don't know until when all these will happen and ruin mylife...