NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 31, 2010

JUN INI...

Bulan Jun yg bakal menjelma ni amat sibuk dan padat untuk aku harungi. Banyak benda perlu diselesaikan sebelum bermulanya cuti semester pada 23 Jun 2010 nanti. Antara perkara yg perlu aku settlekan sebelum aku meninggalkan kolej ni adalah:

1 Jun: VIVA untuk subjek Human Resources Management dengan Mr. Bala pukul 8.45 pagi (VIVA berakhir dengan jayanya..YESSS!!)
3 Jun: Kembali pulang ke JB, mummy tunggu orang balik tau.
5 Jun: Latihan Tempatan (tak pergi sebab balik JB)
7 Jun: Submit assignment Business Environment kepada Mr. Behrooz, jamuan kelas HRM, meeting AJK baru HM, tgk Legenda Budak Setan di S2 dan ke I-City, Shah Alam




11 Jun: Submit assignment HRM, Balik JB
12 Jun: Birthday Daddy yg ke-50 tahun (celebrate makan satay, kek oren, mee bandung PTP)


16 Jun: Balik kolej semula
17 Jun: Exam subjek Business Environment
22 Jun: Exam subjek Financial Reporting
26 & 27 Jun: pergi Latihan Tempatan-latihan menembak
28 Jun: Balik JB sampai 11 Julai 2010

*Nanti ada pape aku update lagi...





Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: