NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 18, 2010

NEW MOVIE...

Okay, ni entry khas untuk teman-temanku yg free and sudi temankan aku (especially girls)..disebabkan bulan April dan Mei ni aku terlalulah busy dan bermasalah, aku decide nak release tension awal bulan Jun ni..so, korang-korang yg berkenaan sudi-sudilah temankan aku ke cinema yg berhampiran..kerana aku nak menonton Lagenda Budak Setan dan Kecoh Betul yg bakal menggegarkan panggung 3 Jun 2010..so kita kena rush and hurry siapkan assignment..bukan 1 assignment, tapi 4 assignments OK yg hadir dengan serentaknya..memang sewel sekejap aku dibuatnya..and kepada Mek Re and Mek Za, date kita untuk main bowling pun jangan lupa..pilihlah nak dekat KL, Seremban or JB? I'll follow..dan tak lupa juga kepada teman-teman di SK Port Klang, reunion kita bila yer? Informlah aku cepat-cepat weh..aku tak boleh nak uruskan sebab tu aku serahkan pada Ibob..cepat-cepat decide..jadual aku semakin semak ni..

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: