NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, March 10, 2011

HARI YANG BERMAKNA...

Hari hari sangat bermakna buat aku, tapi hari ini sangat sangat sangat bermakna sebab masa aku terisi sepenuhnya dengan berkualiti...waahhhh!! Bahagia ku rasakan hari ni walaupun Tanjung Pelepas dilanda hujan...hujan rahmat...aktiviti hari ini:-

  1. Makan
  2. Kemas rumah
  3. Basuh kain baju
  4. Berkebun
  5. Tidur
  6. Baking
  7. Sewing
  8. Listening and watching
Esok kembali malas...sebab hari ini dah terlebih rajin...tapi yang bermakna sekali adalah baking...kerana aku baking dengan resepi aku sendiri...

  1. Tepung secukup rasa
  2. Gula sesedap hati (aku pakai gula perang organik)
  3. Telur ayam sebiji
  4. Marjerin ikut suka
  5. Sedikit serbuk koko dan nescafe
  6. Baking powder
  7. Asen vanila
At last jadi juga kek aku, kek kurang manis yg sihat untuk kesihatan...lepas ni nak try kek lain pula, maybe fruit cake...huehehehe :)
Nasib baik tukang habiskan kek aku tak balik dari 'tahanan' lagi kalau tak mesti habis dia bedal walaupun dia kata tak sedap...biasalah tu, ayat coverline...kasut yg aku order dulu dah sampai, sungguh excited nak melaram dengan wedges baru and baju baru...can't wait for this Saturday event!!

Jangan lupa memeriahkan Jom Heboh@Danga Bay JB tapi before tu, pergilah Al-Kuliyyah esok petang, lebih berfaedah dan bermanfaat... :D


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: