NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, June 14, 2012

DOAKAN SAYA...

Assalamualaikum readers. Selamat malam.

Recently, aku sangatlah tak ada feel nak berbual dengan sesiapa. Sebab?
Sebabnya kesakitan yang dah dekat 2 minggu aku tanggung ni. Gatal sangat tekak ni. Mucinex dah makan, ubat batuk cap kelapa laut dah makan, ubat batuk hospital pun aku dah makan but, still tak ada kesan. Tiap kali beuka mulut, for sure aku akan batuk-batuk.



Bertambah terseksa bila nak tidur. Orang lain makan ubat batuk terus lalok, aku ni langsung tak boleh nak tidur. Kesiannye. ='(

So, kepada readers tersayang, doakanlah aku cepat sembuh dan sihat seperti sedia kala yer. Tak lama lagi dah nak puasa, kalau tak sihat juga, tak tahulah macam mana. Huhuhu!

Dan aku juga nak korang doakan aku untuk exam Penolong Akauntan nanti. Memang calon-calon untuk jawatan ni ramai tapi manalah tahukan kalau-kalau ada rezeki aku kerja dalam government. Insya Allah, kita hanya mampu berdoa, semuanya terletak pada takdir Ilahi. Chaiyokk! You can do it girl! =)


Dari Hati Nuraniku, fara,,

No comments: