Assalamualaikum...
I'm a bit busy lately, not much time to update this blog. But, for sure I'll never ever leave this hobby, I love writing. So, just layan gambar new year celebration aku dengan geng-geng office ni. =)
Dari Hati Nuraniku,
fara,,
NUFFNANG ADDS
Thursday, January 31, 2013
NEW YEAR 2013...
Dari hati
::KEGIRANGAN DUA CAHAYA::
Sunday, December 30, 2012
LAST...
Assalamualaikum readers.
Kurang dari 48 jam sahaja lagi kita akan meninggalkan tahun 2012 dan melangkah ke 2013.
Apa kenangan dan saat manis yg korang lalui sepanjang 2012 ni?
For me, even though ada saat sedih yg aku lalui dalam tahun 2012 ni, tapi saat-saat manis dan happy lebih banyak untuk aku kenang. =)
Sejujurnya, aku sangat happy dengan life aku sekarang. Sehinggakan colleagues aku boleh perasan perubahan aku sekarang. Semua cakap muka aku berseri sahaja. Of course berseri, dah ada yg menemanikan. Thanks dear for your care and love for me. I'm really appreciate. =)
Sempena New Year yg bakal menjelang, aku tak nak fikir lagi pasal azam tahun baru sebab masih blank apa azam untuk next year. Yang pasti, aku nak raikan hari bersejarah tu dengan mereka yg aku sayang dan sayangkan aku. Mereka yg sentiasa ada menggembirakan hidup aku, yg sama gila macam aku dan sanggup ikut semua kemahuan aku sebab aku paling muda. =)
Nak tahu tak siapa mereka??
Jenggg...jenggg..jengggg!!.........
![]() |
| .:: MEREKA MENGGEMBIRAKAN AKU ::. |
![]() |
| .:: PASAR SENI@CENTRAL MARKET ::. |
That's all for today and this year. See you on 1st January 2013 hopefully. Semoga semuanya baik-baik saja dan selamat tahun baru 2013!!!
Dari Hati Nuraniku,
fara,,
Dari hati
::KEGIRANGAN DUA CAHAYA::
Monday, November 19, 2012
CUTI SEKOLAH...
Assalamualaikum peeps!
Selamat berhari Isnin. Selamat bekerja. Positive thinking, positive mind, always positive! No more Monday Blues okey!
Suddenly aku bersemangat nak ke office. Almaklumlah, dah seminggu tak jumpa kawan-kawan. Rindu-rinduan mula menjalar dalam hati. Perghh! Stop jiwang!
Hari ni bermulalah training bersama Telekom Malaysia. Selamat tinggal HSBC Bank, segala kenangan dan kegembiraan di sana takkan ku lupakan (macam tak boleh jumpa lagi jer, padahal tukar level jer).
Okey back to the story. Cuti sekolah sudah bermula. Seperti biasa, menjadi kegembiraan murid-murid apabila tak perlu ke sekolah selama sebulan lebih ni. Tapi yang paling best, cuti sekolah ni ramailah orang yang akan melangkah setapak lagi dalam hidup mereka. Ada yang bertunang dan ada juga yang berkahwin. Tahniah buat sahabat-handai sama ada di sekolah, di kolej atau di office yang akan atau telah mendirikan masjid. Kepada yang bertunang, semoga kekal bersama melangkah ke hari bahagia tak lama lagi.
Kalau orang dewasa sibuk mendirikan masjid, yang kanak-kanak pun sibuk gak. Sibuk nak jadi dewasa. Ramai juga yang berkhatan dalam musim cuti ni, tak lupa juga cousin aku Azim. Bertahanlah dik, tak sakit pun. =P
Okey, ayuh melangkah mencari rezeki =D
*****SELAMAT BERJAYA CALON-CALON UPSR!
Dari Hati Nuraniku,
fara,,
Dari hati
::KEGIRANGAN DUA CAHAYA::
Sunday, November 18, 2012
NEW HOBBY...
Assalamualaikum peeps!
Masih belum terlewat untuk aku ucapkan Salam Maal Hijrah buat seluruh umat Islam. Berdoalah kita untuk rakyat Palestine dan kanak-kanak yang tidak berdosa. Semoga Allah membantu Palestine dan menurunkan bala ke atas Zionis laknatullah.
Kembali kepada entry aku. Just wanna share my new hobby. This is the latest thing I do, next month will try other hobby because I just saw 'the thing' yesterday. Wait for the next hobby. =)
Dari Hati Nuraniku,
fara,,
Masih belum terlewat untuk aku ucapkan Salam Maal Hijrah buat seluruh umat Islam. Berdoalah kita untuk rakyat Palestine dan kanak-kanak yang tidak berdosa. Semoga Allah membantu Palestine dan menurunkan bala ke atas Zionis laknatullah.
Kembali kepada entry aku. Just wanna share my new hobby. This is the latest thing I do, next month will try other hobby because I just saw 'the thing' yesterday. Wait for the next hobby. =)
Dari Hati Nuraniku,
fara,,
Dari hati
::KEGIRANGAN DUA CAHAYA::
Sunday, November 4, 2012
WE ARE NEVER EVER GETTING BACK TOGETHER...
Assalamualaikum peeps!
Selamat pagi minggu. Pejam celik tak sangka dah sebulan aku bekerja. Alhamdulillah. Rasa gaji titik peluh sendiri (tipu! Kerja ni tak mengeluarkan peluh langsung sebab duduk dalam air-cond). Apa yang pasti, dapat pengalaman baru dan teman-teman baru yang pelbagai ragam. 1 Malaysia maa, Melayu, Cina, India, Benggali semua bersatu dalam satu projek. Di sinilah persahabatan kami terjalin-VADS. After this, maybe aku akan transfer ke projek TM pula. Tapi semuanya masih samar-samar. Kalau ya, alhamdulillah sebab dapat berkumpul semula dengan cousins. Kalau tidak, it's okey sebab aku dah selesa dengan HSBC project.
Okey, let's story about my life. Sejak bekerja ni, aku memang sangat sibuk and tak ada masa free pun. So, ini lebih baik untuk diri aku sebab aku tak perlu nak fikirkan pasal lelaki yang serabut tu. Apa yang penting sekarang, aku nak bina kerjaya yang kukuh demi masa depan yang cerah. YES! I must achieve what I've plan. Selagi aku tak capai impian aku, aku tak nak ada komitmen dengan mana-mana lelaki. Kalau nak cari lelaki pun, mestilah aku nak yang ada kerja tetap, gaji tinggi untuk tampung hidup aku, dan yang penting mesti beragama supaya dia boleh bimbing dan bawa aku ke syurga.
So, let's forget the past and start the new life with the new love. We are never ever getting back together MUHAMMAD RIDHWAN sebab hidup saya tak akan terjamin dengan awak. Bubye! I'm happy with my life now and really enjoy my job so much. Bulan November ni banyak planning sebenarnya. Nak turun JB, nak gathering dengan college-mates, nak hangout dengan office-mates, dan family outing. Therefore, my schedule should be plan well. Welcome November, Bubye October! =)
Dari Hati Nuraniku,
fara,,
Dari hati
::KEGIRANGAN DUA CAHAYA::
Subscribe to:
Posts (Atom)








