NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, February 1, 2013

FAMILY DAY HARIMAU MALAYA...


Assalamualaikum.

Entry yang lewat di update kerana kekangan masa. Actually event ni happened last month-12 and 13 of January 2013 di Tiara Beach Resort Port Dickson. Sangat syok layan kepala budak-budak ni sebab semuanya gila-gila. Dan yang syoknya, aku senior beb, jadi VIP untuk event ni. =)

Sebenarnya dah lama aku nak turun kolej and join event budak-budak ni tapi sentiasa ada saja halangan. That's why event kali ni aku cekalkan hati turun gak ke Negeri Sembila semata-mata kerana mereka. Dan thanks adik-adik ku kerana sudi mengundang kakak korang ni. 


Apa yang pasti, hati sedikit tersentuh kerana seseorang sewaktu event ni. Tapi, I'm okey now. I should throw away the feeling from hurting me inside. Thanks for your 'patience' and your promises, I'll never regret and I'll never forget. =')




Dari Hati Nuraniku,
fara,,

Thursday, January 31, 2013

NEW YEAR 2013...

Assalamualaikum...

I'm a bit busy lately, not much time to update this blog. But, for sure I'll never ever leave this hobby, I love writing. So, just layan gambar new year celebration aku dengan geng-geng office ni. =)




Dari Hati Nuraniku,
fara,,

Sunday, December 30, 2012

LAST...

Assalamualaikum readers.

Kurang dari 48 jam sahaja lagi kita akan meninggalkan tahun 2012 dan melangkah ke 2013.
Apa kenangan dan saat manis yg korang lalui sepanjang 2012 ni?
For me, even though ada saat sedih yg aku lalui dalam tahun 2012 ni, tapi saat-saat manis dan happy lebih banyak untuk aku kenang. =)

Sejujurnya, aku sangat happy dengan life aku sekarang. Sehinggakan colleagues aku boleh perasan perubahan aku sekarang. Semua cakap muka aku berseri sahaja. Of course berseri, dah ada yg menemanikan. Thanks dear for your care and love for me. I'm really appreciate.  =)

Sempena New Year yg bakal menjelang, aku tak nak fikir lagi pasal azam tahun baru sebab masih blank apa azam untuk next year. Yang pasti, aku nak raikan hari bersejarah tu dengan mereka yg aku sayang dan sayangkan aku. Mereka yg sentiasa ada menggembirakan hidup aku, yg sama gila macam aku dan sanggup ikut semua kemahuan aku sebab aku paling muda. =)

Nak tahu tak siapa mereka?? 


Jenggg...jenggg..jengggg!!.........







.:: MEREKA MENGGEMBIRAKAN AKU ::.






.:: PASAR SENI@CENTRAL MARKET ::.

That's all for today and this year. See you on 1st January 2013 hopefully. Semoga semuanya baik-baik saja dan selamat tahun baru 2013!!! 


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

Monday, November 19, 2012

CUTI SEKOLAH...

Assalamualaikum peeps!

Selamat berhari Isnin. Selamat bekerja. Positive thinking, positive mind, always positive! No more Monday Blues okey!

Suddenly aku bersemangat nak ke office. Almaklumlah, dah seminggu tak jumpa kawan-kawan. Rindu-rinduan mula menjalar dalam hati. Perghh! Stop jiwang! 

Hari ni bermulalah training bersama Telekom Malaysia. Selamat tinggal HSBC Bank, segala kenangan dan kegembiraan di sana takkan ku lupakan (macam tak boleh jumpa lagi jer, padahal tukar level jer).

Okey back to the story. Cuti sekolah sudah bermula. Seperti biasa, menjadi kegembiraan murid-murid apabila tak perlu ke sekolah selama sebulan lebih ni. Tapi yang paling best, cuti sekolah ni ramailah orang yang akan melangkah setapak lagi dalam hidup mereka. Ada yang bertunang dan ada juga yang berkahwin. Tahniah buat sahabat-handai sama ada di sekolah, di kolej atau di office yang akan atau telah mendirikan masjid. Kepada yang bertunang, semoga kekal bersama melangkah ke hari bahagia tak lama lagi. 

Kalau orang dewasa sibuk mendirikan masjid, yang kanak-kanak pun sibuk gak. Sibuk nak jadi dewasa. Ramai juga yang berkhatan dalam musim cuti ni, tak lupa juga cousin aku Azim. Bertahanlah dik, tak sakit pun. =P

Okey, ayuh melangkah mencari rezeki =D

*****SELAMAT BERJAYA CALON-CALON UPSR!


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

Sunday, November 18, 2012

NEW HOBBY...

Assalamualaikum peeps!

Masih belum terlewat untuk aku ucapkan Salam Maal Hijrah buat seluruh umat Islam. Berdoalah kita untuk rakyat Palestine dan kanak-kanak yang tidak berdosa. Semoga Allah membantu Palestine dan menurunkan bala ke atas Zionis laknatullah.

Kembali kepada entry aku. Just wanna share my new hobby. This is the latest thing I do, next month will try other hobby because I just saw 'the thing' yesterday. Wait for the next hobby. =)





Dari Hati Nuraniku,
fara,,