NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, July 5, 2012

JULAI DAN SYA'ABAN...

Assalamualaikum sayang-sayangku...



Lately ni, aku tersangatlah malas nak update blog ni. Don't know why. Maybe sebab kesakitan yang sedang aku tanggung sekarang ni kot. Almost 3 week I'm suffering from headache. Bukan sakit yang biasa-biasa sebab kesakitan ni tak pernah hilang walaupun aku makan ubat. Rasa macam ada benda cucuk-cucuk kepala aku, sampaikan aku tak boleh nak batuk, mesti sakit ni akan mencucuk. 

Okey, just forget about the pain. Malam ni aku nak update tentang life aku sepanjang bulan Julai ni. Atau lebih tepat lagi, bulan Sya'aban dan Ramadhan 1433 Hijrah. Cepatnya masa berlalu, tak sangka sekejapnya dah setahun. Semoga aku dapat merasai keindahan Ramadhan tahun ini. Aku takut sangat kalau tak dapat nak menikmati Ramadhan tahun, tapi aku sentiasa berdoa agar diberi kesempatan untuk terus bernafas. 




For your information, my sister dah balik from Russia. And now we are together again - Powerpuff Girl kembali bersatu. Last Tuesday, aku dengan my sisters pergi SACC semata-mata nak pergi cari buku dekat Pesta Buku Selangor. So far berpuas hatilah sebab buku semua murah-murah dan seperti biasa mestilah aku beli novel cinta. Reading is my passion, aku sangat gila dengan novel cinta terutamanya. Nanti aku nak buat mini library untuk koleksi novel yang aku ada. Lepas tu cat satu ruangan tu warna P!NK. Jangan marah, I am a pinklover! =)

Okey, aktiviti minggu ni tak banyak, just balik Perak ada kenduri. Then next week, hopefully dapat turun JB. Kangen amat sama Johor Darul Takzim. Lepas tu, menanti kehadiran Ramadhan, and last but not least, hujung bulan ni result exam keluar. Sangat takut dan excited. Good night readers! =)


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: