NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 17, 2012

BILIK TIDUR...

Assalamualaikum. . .

Sejuknya, cuaca mendung, angin sepoi-sepoi bahasa. Kalaulah dapat sambung tidur, mesti syokkk! Tapi tak boleh, Cik Pinklover kena siapkan order. *Usahawanita berjaya kena ada wawasan, jangan malas-malas.
Oh, tolonglah. Bila diuji dengan nikmat tidur, penyakit kemalasan mulalah menjelmakan diri. 

Aku: Mengantuknya, tapi order banyak kena siapkan ni. Ada lagi 2000 lebih tempahan. Masa dah suntuk. Oh myyyyy...
Kata hati: Jomlah tidur. Bukan selalu dapat cuaca mendung, sejuk-sejuk ni. Katil sedang memanggil tu, Hello Kitty sedang menanti bersama Mr. Spongebob dan Encik Bear Bear.
Aku: Tak boleh, tak boleh. Minggu depan dah nak hantar order. Kena siapkan juga ni.
Kata hati: Jomlah tidur. Tak laratlah nak buat kerepek tu.
Aku: Be strong! Chaiyokk! :|

Begitulah apabila hati dan diri tidak sehaluan. Tapi, kalau dapat tidur dalam bilik macam di bawah ni, confirm aku tak nak bangun dah. =)







Oh, keep on dreaming. Macamlah aku boleh buat bilik macam ni. Umur dah tualah yunk, kalau untuk anak-anak nanti bolehlah (anak-anak? Bila nak kahwinnya?). Hhahaa! Like I care, dah kahwin nanti pun nak bilik macam ni juga. Nak color P!NK, nak ada Hello Kitty. So, kena vari Mr. P!NK supaya sehati sejiwa, berdansa bersama. =)

Oh, melalut sudah. Jom mulakan projek. Usahawanita Kerepek Ikan Bilis. =D


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

1 comment:

Hunny Kitty said...

hehehhee...bilik skang ni 70-80% je mcm ni tunggu dapat perabot hello kitty baru leh complete 100%