NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, July 17, 2012

13 TAHUN SUDAH...

Ya ALLAH, Kau tempatkanlah pakcik ku dalam kalangan hambaMu yang beriman dan beramal soleh, Kau kasihanilah dia Ya ALLAH, Kau ampunkanlah dosa-dosanya selama ini, Sesungguhnya, aku merindui pakcik ku. Al-Fatihah~

17 Julai 1999 dia pergi buat selama-lamanya setelah terlibat dalam nahas jalanraya. Sangat tragik pemergiannya berbanding pakcik aku yang lain. Terakhir kali aku melihat wajahnya sebelum dikafankan, seperti dirinya sedang nyenyak dibuai mimpi indah walaupun keadaan sebenarnya sangat parah. Wajahnya sehingga kini masih segar dalam ingatanku, sudah tiada air mata untuk aku tangisi sewaktu menghantarnya ke liang lahad. Pakcik, damailah di sana, nantikan kedatangan anakmu ini. =')


16 Julai 2012: Pergi seorang lagi ibu saudara ku akibat kemalangan jalanraya juga di Taiping, Perak. Sangat benyak ujian dan dugaan yang mendatang dalam bulan Sya'aban ni. Hanya Allah yang mengetahui qada' dan qadarNya. 


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: