NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, April 7, 2012

DINNER...

Assalamualaikum readers...

Selamat berhujung minggu. Weekend ni aku stay dekat rumah saja, tak jenjalan mana-mana pun sebab mummy kerja, si gedik final exam, daddy mengajar. So, terperap saja di rumahku syurgaku ini. Entah kenapa, asyik membuta saja aku hari ni. Siap buat kerja rumah, aku tidur. Lepas Zohor pun aku tidur. Aku pun pelik dah dengan waktu tidur aku ni.

Mungkin ada kaitan dengan event malam tadi kot. Yelah, malam tadi ada dinner dengan Jabatan Kesihatan Negeri Selangor di Klang Executive Club, Bukit Raja. Tunggu event tu settle, dekat pukul 1 pagi baru sampai rumah. Sangat penat tapi kekenyangan. Sebab tu hari ni aku jadi ular yang kekenyangan. =)





Alhamdulillah, murah rezeki duduk dekat sini. Allah masih buka pintu rezeki untuk aku, dan masih memanjangkan usiaku. Thanks Allah =)  


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: