NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 29, 2012

PESTA LAUT...

Assalamualaikum Cinta.

Pesta Laut sudah lama aku tinggalkan sejal Sitiawan aku tinggalkan 14 tahun lalu. Kini, 2012 aku kembali semula ke Pesta Laut Lumut menggamit kenangan di waktu kecilku. Ya Allah, sungguh aku rindukan pakcik-pakcik aku. Dahulu, bersama-sama dengan mereka kami ke Pesta Laut ni, 1 happy family.









Kini, semuanya hanya tinggal kenangan. Sedih hatiku tatkala melihat nisan yang terpacak di atas kubur mereka. Gugur air mataku. Ternyata aku masih tidak dapat menerima kehilangan mereka. Semadilah pakcik-pakcik ku dengan aman di sana. ='(

By the way, aku ke Lumut bukan untuk suka-suka tapi aku ke sana kerana melawat rumah yang telah 14 tahun aku tinggalkan. Sangat usang dan semak keadaannya. Dan aku juga sempat menanam jagung, kalau menjadi alhamdulillah dapat merasa nanti. Kalau tak menjadi kena beli jagung dekat pasar saja. =)


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: