NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, October 6, 2012

TERINGATKANMU....

Assalamualaikum peeps!

Sambil-sambil melayan Red Giant vs Red Warriors ni, sempatlah aku update sikit blog ni.

Petang tadi, the only great grandmother yg aku ada datang ke rumah. 
Everytime aku tengok dia, mesti aku sebak.
Don't know why.
Maybe because I miss my late great grandmother a lot.
Actually, moyang saudara aku tu adik kepada arwah moyang aku.
So, bila tengok dia terus aku rindu dekat arwah moyang aku. !__________!

Then, boleh pula moyang usu aku tu cakap muka aku sebiji macam arwah atok.
Lagilah bertambah sebak dada ku ini.
Hari ni air mata banyak menitis kerana family.
Aku tahu mereka semua sayangkan aku.
Apabila teringatkan arwah tok wan, memang aku sedih sangat sebab tak dapat nak menatap wajahnya.
Arwah moyang aku dulu pun selalu cakap benda yang sama.
"Muka sebiji macam atok Karim".
Oh Allah, kalaulah aku berpeluang untuk bertemu tok wan..... ='(

Pagi tadi, aku sebak sebab nenek dan makcik-makcik aku terlalu happy dengan rezeki yang aku dapat.
Semuanya mendoakan yang terbaik buat aku.
Walaupun hanya ibu saudara tapi kasih sayangnya sama seperti ibu sendiri.
Nenek aku pun sempat berpesan, "Jangan tinggal solat yer syg. Allah selalu dengar doa hamba-hambaNya yang sabar. Lama Yong tunggu akhirnya Allah bagi rezeki ni. Wo bersyukur sangat, Wo selalu berdoa untuk cucu-cucu Wo..." 
Aku sayang nenek aku....sebak T____________T


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: