NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, October 20, 2012

HARI INI DALAM SEJARAH DUNIA...

Assalamualaikum readers.

Long time never update I think.
Lately ni, agak busy dengan kerja.
Sangat penat tapi happy dengan kerja yang aku buat.
Happy sangat dengan suasana kerja dan teman sekerja yang gila-gila.
Semuanya baik walaupun 1 Malaysia.
Thanks kepada colleague yg banyak membantu dan mengajar aku selama seminggu ni.
Next week baru boleh kerja betul-betul, sebab minggu ni aku banyak main-main saja.
Kesian TL dan group members aku.
Tapi TL aku sangat cool, I like. :)


Ok, actually aku nak story tentang 18 Oktober 2012 yang lalu.
Bukan main rajin aku bangun tidur awal, semangat nak pergi kerja.
At last, sampai dekat stesen KTM, pakcik KTM tu cakap train lewat sebab ada masalah.
Okey, terima kasih.
Kerana itu, aku dan seluruh pengguna MyKomuter kelewatan ke tempat kerja.
Tapi, LRT pun ada problem juga hari tu.
So, memang ramai yang lewat ke pejabat hari tu.
Rasa macam explorace pula hari tu.
Sampai KL Sentral, train stop almost 20 minutes.
Bosan menunggu, aku dengan cousins aku berlari pergi naik Komuter ke Tg.Malim pula sebab laluannya sama.
Elok saja naik train tu, Komuter ke Batu Caves pun gerak meninggalkan kami.
Sangat-sangat disappointed okey that day.
Tak lama lepas tu, train pun gerak ke stesen KL.
Sampai dekat KL, train tu suruh semua penumpang keluar sebab terpaksa hentikan perjalanan sampai di situ saja.
Rasa macam nak menangis masa tu juga sebab jam sudah pukul 9 pagi.
Apa lagi, cousins aku ajak naik LRT pula dekat Pasar Seni.
Berlari berkejaranlah kami pagi tu, and sampai saja dekat stesen LRT, ramai gila orang dah tunggu tren.
Rupanya LRT pun masalah juga that day.
Memang sangat malang, sampai dekat office sudah pukul 9.30 pagi.
Tapi TL sangat cool and memahami. =)

Hopefully, next week kejadian yang sama tak akan berulang lagi.
Sangat tak suka datang lewat ke pejabat.
Rasa bersalah saja tengok member semua datang awal.
Please be nice okey My Komuter, sebab aku tahu driver tu handsome and cute. =)




Dari Hati Nuraniku,
 fara,,

No comments: