NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, February 11, 2010

LADIES OUTING...

.:: Cup cakes yang aku buat malam sebelum outing ::.

Hari ni (10 February 2010) aku, fyza dan zureen (3 Hati 1 Jiwa) telah outing ke Bandaraya JB..kononnya kitorang ni pelancong lar dari Kelantan, Terengganu, dan Perak (tgk I.C lar beb)..makanya, kami pun bertemulah di City Square, JB..tempat tu jelar yg senang nak lepak2, shopping2, wayang2..hahahha..aku naik bas dari HSA, JB..tambang bas RM1 jer walaupun jaraknya tak lar jauh mana berbanding dari Legenda-Seremban yg tambangnya hanya lar RM2..so, aku sampai CS dalam pukul 12 tgh hari..kalau nak tunggu diorang memang lambat lar jawabnya sebab diorang dari Kempas-Larkin-Bandaraya dan Pasir Gudang-Larkin-Bandaraya..so, aku pun pergi check timing utk movie nanti..cerita2 melayu semua dah tgk..terpaksalah tgk citer Indon (seram) sebab diorang tak nak tgk citer org putih (maybe dah serik lepas tgk citer Paranormal Activity tu)..then, aku pun pergi lar merayap dulu..

Kedai pertama yang aku masuk adalah Action City..mesti korang tahukan apa yg aku tgk dalam kedai ni, semestinya Hello Kitty..heehehe,,banyak wehh HK yg comey2 tapi aku tak boleh beli sebab mak aku dah warning awal2, "Jimat2 duit tu, jangan beli yg bukan2"..huhuhu..jadinya, aku hanya cuci2 mata dulu, nantikan hujung bulan ni baru aku akan shopping betul2..wahahahahah..lepas gi kedai tu, aku gi melawat Popular plak, dah lama tak gi Popular, asyik gi MPH jer..cian Popular, dah rindu kat aku..masuk dalam Popular, aku tgk ada banyak buku tgh offer, maybe sempena CNY ni..aku pun rembat 1 buku setelah banyak buku yang aku kaji..buku2 yg lain tu bukan aku tak nak beli tapi ongkos tak cukup..kebetulan plak buku yg aku ambil tu ada diskaun so, aku beli lar..tapi agak rugi sebab aku tak ada kad Popular..kalau tak aku boleh dapat 25% diskaun daripada 15% jer..nak buat kad pun tak boleh sebab duit cukup2 makan jer..cian kat aku..huhuhu..

.:: Barang yg aku beli ::.

Lepas dah beli buku dan kad birthday utk mummy, aku pun menuju ke McD..nak makan CFK tak ada plak kat sini..haishh..tgh aku dok makan tu, mesej masuk daripada Zureen..belum sempat aku nak reply, fon aku mati..bateri dah kiok lar..padahal malam sebelum tu aku dah cas sampai full tau..memang nak kena campak ke laut fon ni tapi aku sayang fon ni sebab banyak kenangan dan cerita disebaliknya..insya allah kalau ada rezeki lebih aku beli fon guna duit aku sendiri, tak nak dah mintak kat daddy..bila fon dah mati, terasa aku seperti keseorangan walaupun sekeliling aku ramai orang..mana taknya, aku tak boleh berhubung ngan sape2 pun..sadis giler..nak tak nak, aku kena pergi public fon..aku telefon diorang bagi tau yg aku kat Tingkat 4 dan suruh diorang tunggu depan panggung..bila aku naik atas, sampai depan panggung, aku nampak muka yang sangat2 familiar bagi aku..sape? Jeng jeng jeng..Fatin Nazihah (ko tulis full name aku kat blog ko, aku pun ikut gak lar)..aku borak jap ngan dia dan ajak dia datang umah..yelar dah lama dia tak gi umah aku..kalau nak aku gi amik susah sikit lar sebab aku tak ada lesen lagi deh..parent aku pun busy kalau nak gi umah dia..sorry yer kawan..maaf juga kat kawan ko sebab aku terexcited sampai lupa nak salam dia dan tak kenalkan kawan2 aku kat ko..hihihihhi..Fatin nak tgk Adnan Sempit, citer tu aku dah tgk kat Mid Valley aritu so tak boleh lar 1 panggung ngan dia..

Lepas jumpa Fatin tu, aku ngan twins aku tu pun tgk screen sebab tak tahu nak tgk citer yg mana 1 (Air Terjun Pengantin atau Kuntilanak)..last2 kitorang tgk ATP sebab diorang takut nak tgk Kuntilanak..hehehehe..masa tgh dok usha citer kt screen tu, Zureen bagi present birthday kat aku..yelar, last week dia tak join kitorang outing..thanks sayang..ILY..tentang citer ATP tu, so far aku boleh bagi 2.5 bintang kat citer atp ni sebab kureng seram..tak banyak sangat aksi yang menarik..yang ada hanyalah muzik suspenz dan aksi pelakon2 yg berpakaian mencolok mata (ni Cikgu Rosiah yg ajar yer)..lepas 2 jam dalam panggung, kitorang kuar CS, gi Kotaraya plak..dah kata tadi pelancong, mestilah nak pusing2 JB ni dulu..kuar dari Kotaraya masuk plak Pasar Seni..pehh..bosan gak shopping complex kat JB ni ek..best lagi KL, rindu plak nak round2 sana..lepas dah bosan tu, kitorang amik bas terus gi Angsana plak sebab waktu tu baru pukul 3.30 ptg..awal lagi kot..sampai Angsana kitorang jumpa Helmi sebab bosan kat umah tu yg kitorang ajak gi Angsana..jalan2 jap kat Angsana pastu masuk CFK..I like it..sentiasa sayang CFK dari McD..kitorang lepak kat Angsana tak lama sebab fyza tak sihat, aku plak kena balik sebelum 5.30 ptg..dalam kul 5 tu, kitorang pun berpecah..zureen ngan helmi balik PG, fyza balik Kempas, aku plak tunggu mummy kat bus stop tu..penat gak berjalan arini..tapi tak lar jauh mana kalau nak dibandingkan berjalan dari Time Square ke KLCC memakai wedges..hehehhe..akhirnya, aku sampai gak kat Blok F1-02-02..Sekian..

your sincerely,
fara,,

No comments: