NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, February 4, 2010

SWEET 20,,,

Pada tanggal 2 February yang lepas, aku, fyza, hilli, kak indah, dan adiknya telah ke CS, JB..biasalah aktiviti kami, hang out-tengok movie, shopping, makan-makan..pada masa yang sama, mereka turut meraikan birthday aku yang jatuh pada 3 February, masing-masing bagi hadiah..dan yang paling istimewanya hadiah mereka semua berkonsepkan Hello Kitty..thanks korang, aku sayang korang sangat2..

.:: Movie yg sempat ditonton ::.

Dulu aku tidak berapa minat dengan binatang ni, tapi sejak aku tengok gambar2 dan aksesori HK dekat websites, aku jadi teruja..walaupun umur sudah menjangkau 20 tahun, namun jiwa masih kanak2 OK..bila sudah ke CS, aku jumpalah kedai HK ni..memang banyak barangan HK dekat sini dan yang paling best, speaker HK yang aku nak tu pun ada dekat sini..tapi time tu aku tak boleh beli sebab tak bawa duit lebih so, impianku musnah..tak apa, next time bila aku pergi sana aku akan pastikan dompet penuh dengan RM..hahahah..lepas ini senanglah kalau aku nak cari barang2 HK sebab sudah tahu kedai yang sesuai..Oh, HK! I LOVE YOU!!

OK, sekarang ini korang tengoklah hadiah2 yang cute2 ni..



your sincerely,
fara,,

No comments: