NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, February 15, 2011

I HEART YOU...

Syukur alhamdulillah aku telah selamat mendarat di Larkin Sentral pada jam 2 petang...ketibaanku disambut oleh bonda tercinta, thanks mummy...sampai saja JB ni, terus di bawa ke Kipmart sebab mummy nak beli barang untuk memasak esok (special day for her)...then terus balik PTP sambil ditemani deraian hujan yang sangat lebat...fuhh!! Janganlah banjir lagi, kasihan mereka mereka yang menjadi mangsa banjir beberapa minggu lepas...

OK, back to the story...aku nak story yang aku sudah...................






.............................






............................






............................




jeng...jeng...jeng...










.:Muka kegembiraan setelah dapat apa yg diingini:.

Aku sudah membeli DOKTOR CINTA dan juga DVD ECLIPSE...lega sungguh rasanya sudah dapat apa yang diidamkan...nasib baik aku rajin merayap kat Terminal 1 tadi, kalau tak mesti tak beli punya benda benda tu pada harga yang berpatutan (untuk pemegang kad Popular sahaja) :D

After dah beli kehendak hati ku itu, aku terus pergi kaunter Plusliner sebab tiket aku tak beli lagi...sanggup pergi beli novel and DVD dulu baru tiket bas okehh...sebabnya aku tak risau sangat pasal bas tu, kalau tiket abis, naik kereta api..waakakakaa :)

Untuk pengetahuan yang tak tahu...Plusliner kini sudah beroperasi semula di Terminal 1, so senanglah kalau korang rasa malas nak pergi Terminal 2, naik saja di sini...sudah 3 tahun aku menjadi warga Negeri Sembilan dan 3 tahun jugalah aku menggunakan perkhidmatan Plusliner...memang aku sangat sangat sangat berpuas hati...walaupun ramai yang komen mengatakan seatnya sempit, kecil, tapi pada aku semua itu tak penting...korang nak seat luas luas buat apa? Ingat nak duduk dalam panggung wayang ke? Nanti dalam kubur pun tak luas mana...apa lagi yang korang nak? Harga tiket berpatutan, jadual perjalanan tak pernah tergendala, malahan lebih cepat sampai ke destinasi yang dituju dengan selamat...terima kasih Plusliner...I heart you :D

OK, jom sambung menonton berita...selamat malam, salam maulidur rasul...wassalam~

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: