NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, February 15, 2011

3 HARI 2 MALAM...

Salam Maulidur Rasul buat seluruh umat Muhammad S.A.W. Selawat dan salam ke atas junjungan besar kita sempena ulangtahun kelahiran baginda hari ini...Assalamualaikum...

Hari ini berakhirlah sudah 'percutian' 3 hari 2 malam' aku di hostel Linton University College (yg dah ketat kawalan keselamatannya)...sebentar saja lagi, aku akan berangkat ke Johor Bahru...rindu sudah sama rumahku syurgaku walaupun tak seindah syurga Firdaus, tapi di situlah tempat aku menangis, ketawa bersama mummy, daddy dan adik adikku...

Walaupun berseorangan di hostel ni, aku bersyukur kerana sentiasa dalam pemeliharaan Yang Esa...dan aku juga bersyukur kerana tiada sebarang 'gangguan' pun sejak aku pulang ni...rumah atas dah tak bertukang and main tarik tarik kerusi meja lagi... :D

So, apa tunggu lagi...jom berkemas...


Dari Hati Nuraniku,fara,,

No comments: