NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, February 14, 2011

14 FEBRUARY...

Salam readers...hari ni 14 February 2011...aku tak berminat nak story pasal Valentine's Day sebab aku memang tak minat benda tu dari dulu lagi...sejarah Valentine's Day tu membuatkan aku benci Valentine's Day!!

Tapi hari ni adalah birthday NUR INDAH kakak yg selalu aku buli...hueehehehhe :)

Hari ini juga tanggal yg tak dapat dilupakan buat keluarga pejuang tanah air sewaktu Perang Dunia ke-2: LEFTENAN ADNAN...pada tanggal ini, Leftenan Adnan telah gugur, rebah buat selamanya demi mempertahankan tanah tumpah darahnya...Al-Fatehah buat allahyarham, perjuangannya tidak akan disia siakan...semangat dan cintanya pada tanah air begitu mendalam demi untuk melihat anak bangsanya dapat menikmati hidup yang aman dan harmoni seperti sekarang...terima kasih buat pejuang pejuang negara!! Jasa kalian tak akan dapat dibalas...

Hari ini juga, aku telah mengambil kelas driving yg ketiga, and kalau diizinkan Allah lagi 2 kelas tamatlah latihan memandu aku sebelum bertemu pakcik pakcik JPJ tu...aiseyy!! Takut pulak bila fikir pasal JPJ...mana taknya, selama ni ada cikgu duduk sebelah bagi arahan, nasihat, teguran tapi nanti ada pakcik JPJ yang akan soksek soksek cakap pastu tanya macam macam...haishh!! Kalau tak jumpa JPJ tak boleh ke? Bagilah pakcik polis ke, askar ke, tak adalah aku takut, gabra nanti... :D

Apa apa pun, aku gembira hari ni sebabnya puas hati dapat tekan minyak laju laju tadi sampaikan cikgu tu cakap, "Amoi, slow slow meh"...sorry Cikgu Phan, saya memang suka main tekan minyak laju laju...ngehhhehehe :)
Hope next time dapat jumpa cikgu lagi, sebab cikgu best! Tak garang walaupun kadang kadang tak faham apa yg cikgu cakap...selama 7 bulan aku berada di Akademi Memandu Nilai ni (tak tahulah bila nak abisnya, sayang sangat nak tinggalkan akademi), inilah first time aku dapat cikgu yg sporting...sampaikan bila aku langgar lampu merah pun dia tak marah sebabnya memang dah tak boleh nak brek (maklumlah laju sangat)...kalau dengan JPJ mesti dah fail kan... :P

Apa apa pun, esok nak pulang ke pangkuan mummy, daddy dan spongebob tercinta...rindu giler bila berjauhan...dua malam tidur tanpa spongebob, memang tak lena malam aku...kepada spongebob, "mucuk tunggu yer, esok sayang balik"


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: