NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, February 19, 2011

HARI SABTU INI...

Good morning you all...arini you all buat apa? Aku ikut mummy aku pergi office arini, tengah hari nanti nak pergi shopping jap...hueehehee :)

Actually, aku baru baik dari demam...3 hari jugalah aku demam kan, cover balik 3 hari 2 malam 'bercuti' kat hostel aritu...maybe sebab penat kot, ulang alik JB-Seremban saja, berjalan tengah panas, berjemur, hostel aku tu kan letaknya jauh di 'pedalaman'...penat kot jalan laju di tengah panas terik semata mata nak elak dari diganggu anjing dan mat gagak dalam kolej tu...gerun kot kalau kena kacau dengan anasir anasir tersebut...sebabnya aku dah pernah mengalaminya before this, nasib saja time tu aku dah letih kalau tak memang aku terajang habis mat gagak tu, kuang ajaq kacau aku...

Hari dah 19hb February, esok pula Aha akan berangkat semula ke Xi'an, China...tak lama lagi pula dah masuk bulan Mac yang bermakna akan bermulalah semester akhir aku di Kumpulan Pendidikan Legenda...tak sabar rasanya nak masuk kolej, terasa rindu pula nak tidur dalam kelas tu...waakakakaa :D

Oleh itu, marilah kita sama sama countdown yer kawan kawan...countdown untuk kembali belajar dan mengajar...kita ajar lecturer kita macam Mr. Belacan dululah...555!! Esok nak pergi Kluang lagi, balik kampung (perasan!! ko tu orang Perak tulen, jangan berangan nak jadi orang Johor...ada aku kisah?)...macam biasalah, melawat adik aku yang dah hitam kat dalam 'tahanan' tu (good job dek dek!!)...555!! :D

OK, aku nak sambung berdating dengan Doktor Cinta yang dah tertangguh kerana aku demam aritu...wassalam~

P/S: 555 tu maksudnya HaHaHa...dalam bahasa Thai, 5 dipanggil 'Ha'...inilah yang diajar oleh buah hati pencuri jantungku...

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: