NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, April 9, 2011

BOSAN?...

Happy weekends you all...walaupun aku tak happy this weekend...sebabnya asyik dok memerap dalam hostel ni...haishh!!! Tak ada orang nak ajak aku keluar ke? AKU BOSANLAH WEII :|
Kalau balik JB, kompem kompem hujung minggu macam ni, aku takkan lekat kat umah...sebabnya ada mummy yang memahami perangai anaknya yang kaki rayau ni..muahahaha :)

Bila dah bosan, perut pun terasa lapar...bila lapar, tengok gambar gambar ni pun jadilah... :'(


.:: ICE ROOM, NILAI::.

.:: Antara ice cream faveret aku, dah makan last week tapi masih teringin ::.

.:: MEGA MAC, walaupun dah melantaknya last week tetap nak makan lagi! ::.



.:: J.CO and BIG APPLE masih di hati ::.




.:: SECRET RECIPE juga takkan kulupa terutamanya Chocolate Indulgence dan Chocolate Strawberry::.



.:: PIZZA HUT masih sentiasa nombor 1 di hati walaupun sentiasa disaingi oleh McD ::.

So, masih tak ada yang sudi nak ajak aku keluar? Pusing pusing Putrajay pun OK asalkan aku ada mood nak buat assignments yang menimbun ni...jomlah, jomlah!! :'(


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: