NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 14, 2011

MINGGU KE-6...


Assalamualaikum! Hye u alls...tak tidur lagi ke pagi pagi ni?? Aku tak apa kalau tak tidur sebab masa tidur aku telah berubah (macam dok overseas plak)...sejak dua tiga menjak ni, aku selalu tidur pukul 2 a.m. ke atas...before tidur tu plak mesti kena mandi dulu, semuanya gara gara kelas ganti yang dibuat pada waktu malam (sungguh tak sihat gaya hidup begini)...so, macam mana aku nak tidur on time (pukul 11 kalau di JB)...ditambah plak dok sibuk melayan movies + bermuka buku - assignments = mid term exam (next weeks)...Wa cakap lu, macam tak percaya dah minggu ke-6 semester akhir aku di kolej ni...lagi 8 or 9 minggu tamatlah pengajianku, Insya Allah...

Apa apa pun, cuti mid term nanti tak boleh enjoy sangat sebab kena submit assignments yang 4 kerat tu, memang tak banyak tapi amat membebankan aku sebabnya aku tak ada feel+inspiration nak siapkan.. :D

Sorry En. Assignments sayang, maybe weekends ni aku date dengan kau yer...sabar okey, aku pun rindu nak tengok kau, nak tatap kau sampai muntah hijau, nak hug+kiss kau sampai lemas...luckily aku dapat lecturers yang sangat sangat sangat teramatlah baik+prihatin dengan studentsnya...cuma studentnye ni makin banyak lemak plak bila 'dilayan+disuap' oleh lecturersnye (dah kata pun like father, kenalah dimanjakan...semua jawapan kenalah share dengan anak anak...tak gitu?) :D

Nampak gayanya, aku takkan boleh pulang ke Port of Tanjung Pelepas sampai semua ni settle..."mummy, datang sinilah ambil Yong...boleh pergi Melaka"...muehehee :)

Apa apa pun, 'skandal skandalku' = En. Taxation, Mr. Research Project, Abang Auditing dan Mr. Business Strategy, jangan muncul dalam mimpi aku malam ni tau...aku nak mimpi benda lain, nak melancong ke Sabah jap...muahahah :D




Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: