NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, September 14, 2012

BF BARU...

Assalamualaikum readers.
Happy Friday, 27 Syawal 1433 Hijrah.

Cepatnya Syawal nak pergi meninggalkan kita. Tapi alhamdulillah, Syawal tahun ni sangat bermakna. Dapat berkumpul dan bertemu dengan sanak-saudara yang jauh dan dekat. Bestnya ada keluarga yang besar dan makin membesar. Tak sabar nak tunggu raya tahun depan pula, nak tengok anak-anak buah yang makin membesar, nak jumpa adik aku yang hanya pulang setahun sekali ke Malaysia. Oh, rindu pula suasana raya walaupun tak ada lemang tahun ni. T_T

By the way, lebih rindu nak cari boyfriend baru. Cukuplah dua tahun aku setia dengan Encik Classic, lepas ni nak cari Encik Asha pula. Bukan curang tapi ada hikmah semua ini terjadi. Dulu handphone lama aku jahanam lepas aku clash dengan Encik MAS, habis semua mesej-mesej sweet dia dalam fon tu aku tak boleh on. Sekarang ni, fon jahanam lagi lepas breakup dengan Encik MRAR. Tak apalah, Allah tu Maha Adil dan Maha Mengetahui. Dia lebih tahu apa yang terbaik buat hambaNya. Aku redha. =')

.:: Orang dok sibuk dengan iPhone 5 tapi aku tak kisah, aku tetap setia dengan Nokia ::.


Dan sepanjang Ramadhan-Syawal tahun ni, alhamdulillah, rezeki aku sentiasa murah walaupun tiada kerja tetap lagi. Ada saja rezeki yang datang, terima kasih Allah. Insya Allah, lepas ni aku ada projek baru pula. Doa-doakan impian aku menjadi nyata. Sekarang ni aku sedang berusaha menyiapkan manuskrip untuk novel pertama aku. Sudah lama aku meninggal dunia penulisan ni. Masa Form 4 and Form 5 dulu aku rajin sangat tulis esei dan cerpen untuk majalah sekolah. Tapi, lepas meninggalkan dunia sekolah, terus tak menulis dah. So, hopefully aku dapat menyiapkan manuskrip ni. Kalau aku berjaya, jangan lupa dapatkan novel aku nanti. Nak juga jadi seperti cousin aku Dya Dila-Doktor Cinta tu. Lepas ni novel kedua dia akan berada di pasaran, tajuknya Gila Kau-jangan lupa membeli. =)

Okey, jom breakfast dulu. Gastrik aku dah datang balik ni. Adios!



Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: