NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, September 7, 2012

STUDY...

Assalamualaikum readers...

Seminggu telah berlalu dan kini kita berada dalam bulan September. Bulan keseorangan buat aku. Tanpa kekasih hati, tanpa sahabat, dan tanpa sibling. Oh, sangat bosan dan sunyi sebab tak ada teman berborak. Adik-adik tak ada untuk aku usik dan ajak bergaduh, haish! Sangatlah bosan tak dapat kacau orang ni.

Apa-apa pun, selamat menyambung pengajian buat adik-adik aku. Bon Voyage, tahun depan kita jumpa lagi. =') Buat sahabat aku sekalian, selamat menyambung semester baru. Tak lama lagi tamatlah pengajian korang aku doakan. Aku pula nak sambung study memang tak kot buat masa sekarang. Sangat penat nak buka buku lagi. Doakan aku mendapat kerja yang baik okey kawan-kawan. Penatlah nak menjawab bila orang dok tanya, "Kerja apa?". WTFish, carilah soalan lain kalau yer pun nak borak dengan aku. Bosan weyhh aku nak menjawab soalan yang sama. Haishh!!

Okey, hari ni ada jamuan raya, makan-makan sambil cuci mata. Mahu prepare apa yang patut dulu, Chiaww! =D



Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: