NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, November 13, 2011

I'M BACK!!!

Assalamualaikum...

I'm back bebeh. Setelah 4 hari 3 malam berada di Johor, aku kembali semula ke Shah Alam. Fuhhh!! Sangat happy bila dapat pulang ke rumah manis rumah, rindu sangat sangat sangat. Bila balik sana, of course lah aktiviti utama aku adalah membuta sebab: bilik aku sejuk, tiada gangguan haiwan perosak berbelang hitam putih, dan yang paling utama-boleh bau air laut, itulah sebab bilik aku istimewa untuk aku. Aktiviti kedua adalah merayap dan mencapub. Tak ada lah meronda sangat, jalan jalan tengok perubahan JB saja-maklumlah tak lama lagi dah tak duduk sini so, kenalah melawat kawasan dulu. Aktiviti yang wajib dipenuhi adalah undangan ke majlis perkahwinan. Wajib okey untuk kita memeriahkan majlis orang sebab: nanti bila kita kahwin, orang akan datang ke majlis kita pula. S.M.I.L.E =)

Nak dijadikan cerita, hari Sabtu lepas hujan turun tanpa henti sejak tengah hari lagi. So, nak tak nak, hujan hujan pun kena redah juga pergi kenduri kahwin tu sebab: kenduri kahwin member aku dan kenduri kahwin anak member daddy. Disebabkan rumah member daddy tu jauh sikit, kenalah dahulukan yang jauh. Majlisnya boleh dikatakan grand jugalah sebab dia pegawai kastam tapi disebabkan cuaca yang hujan tu, orang tak ramai sangat, so rasa hambar sikit. Tapi makanan sedap dan layanan memuaskan. S.E.N.Y.U.M =)

Majlis kedua pula adalah majlis perkahwinan member sekolah aku dulu. Cepat jodoh dia sampai, umur 21 dah kahwin. Aku pula bila ek?? F.U.L.L S.T.O.P. Lambat lagi okey, belum sampai seru. Okey, continue. Masa aku sampai ke majlis kawan aku ni, cikgu aku masa sekolah dulu pun tiba serentak. So, bermulalah episod jejak kasih-nak menangis time tu sebab: rindu yang teramat dekat Cikgu Rosiah (aku dah anggap cikgu macam mak aku sendiri). Lepas melepaskan rindu masing masing, kitorang masuk ke dalam dewan. Masuk saja dalam tu, pergi jumpa member aku and wish dekat dia. Lepas tu jumpa pula dengan Yati-member satu sekolah juga. Orangnya tetap maintain macam dulu. Majlis Mas ni simple sangat, jauh beza dengan majlis yang mula mula aku pergi tu. Tapi makanan dekat sini sedap+pedas and yang paling penting dapat telur pindang, memang favourite aku. Pape pun Tahniah buat Maszura dan suami semoga jodoh kalian kekal ke hujung nyawa. L.O.V.E. =D




Sehari sebelum tu, aku dah jumpa Ita@Fatehah member sekelas aku dulu. Kitorang dah lepak and borak borak walaupun kena kacau dengan laki dia yang over mesra alam tu. Tapi tetap happy sebab tak kekok pun dengan laki dia tu walaupun first time jumpa. Next time kita lepak lagi okey sebab masa tu tak dapat nak gosip lebih lebih dengan Ita. T_T

P/S: Mata aku memang dah terkenyit kenyit dua tiga hari sebelum tu, rupanya nak jumpa orang yang dah lama tak jumpa. Sayang korang semua. =)

Dari Hati Nuraniku, fara,,

No comments: