NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, October 31, 2009

SEPI...

Aku memang susah difahami..personaliti dan tingkahlakuku sering berubah-ubah..namun, hatiku begitu halus, terlalu lembut dan mudah terluka andainya disakiti..aku sering ingin menjaga hati dan perasaan org lain tetapi hatiku tidak pernah siapa pun fikir bagaimana untuk menjaganya..aku suka membahagia dan menceriakan org lain tapi diriku tiada siapa yg membahagiakan..memang sukar untuk mengerti jiwaku..aku sering terluka dan dilukai kerana mereka tidak memahami diriku..ya, memang luaranku agak kasar, keras kepala, keras hati, degil tapi dalamanku terlalu rapuh..aku mudah kasihan akan org lain, jiwaku mudah tersentuh dan air mataku mudah mengalir..derita dan kepedihan dalam hatiku tiada siapa yg tahu..aku ketawa pada luaran tapi dalamanku menangis..terlalu banyak benda yg aku fikirkan, terlalu banyak masalah yg membelenggu diriku dan terlalu banyak kisah silam yg menggamit dukaku..PLEASE, help me..i need all of you to make me happy because i don't know what will happen after this..

your sincerely,
fara,,

3 comments:

Anonymous said...

saya adalah rakan kolej awak & saya pernak 1 class dgn awk masa foundation.
awak x perlu tahu siapa diri ini.
saya juga memang tidak paham dengan perangai awak.sudah lama saya memehatikn awk drpd class.sayan nmpk awak mcm sombong dan naluru hati saya berkata awk seorang yg begitu suka utk memilih kwn.

Anonymous said...

saya juga mengharap awak tidak memarahkan saya.setelah apa yg saya katakan td.

hamba berkelana said...

salam... adakalanya sikap luaran kita yg mmbuat kita sendiri yg berasa begitu... mmg luaran kita nampak kuat tp didalam rapuh... tp kita boleh ubah mnjadi diluar kita kuat didalam pon kita kuat... knapa kau sibuk mengata bahawa tiada org pedulikan mu... adakah kau kisah... candangan ku kau jalani la hidup seperti biasa... mudahkan bibirmu untuk senyum, mudah kan dirimu untuk didekati... sbb keselesaan org untuk kita dtgnya pada kita sendiri.... wallahhualam...