NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, October 27, 2011

HARI GRADUASI KE-7, KUMPULAN PENDIDIKAN LEGENDA...

Assalamualaikum...



Alhamdulillah, selamat sudah majlis konvokesyen aku pada tanggal 23 Oktober yang lepas bertempat di Marriott Hotel Putrajaya. Sangat happy dan bahagia dengan kehadiran ahli keluarga tercinta. Cuma adik aku yang dekat Rusia tu saja tak dapat hadir. Its okey, dia konvo nanti, aku nak jejakkan kaki ke Rusia pula. =)

Walaupun aku lambat update pasal konvo tu, bahang kegembiraan konvo tu masih terasa apabila gambar gambar sewaktu majlis konvokesyen tu masih terpampang di wall wall students Legenda Education Group. TAHNIAH! dan SYABAS! diucapkan buat teman teman seperjuanganku. Semoga selepas ini, kita akan terus melakar sejarah dan kejayaan dalam bidang yang diceburi. 

Hati aku sangat sayu dan happy bila dapat melihat wajah wajah pensyarah yang telah mengajar aku selama 3 tahun di Kolej Universiti Linton. Walaupun tidak semua pensyarah hadir, tapi itu sudah cukup membuatkan kami rasa dihargai. Tak lupa juga kepada senior senior aku dalam Wataniah yang sama sama berkonvo dengan aku. Maybe itu kali terakhir kita berkumpul dan bertemu. Insya Allah kalau dipanjangkan usia, kita ketemu lagi. 


Lastly, kepada teman teman sekelas aku sama ada yang menghadiri konvokesyen ataupun tidak - Azureen, Afiza, Hilli, Kak Indah, Rabeka, Aina, Mia, Afiqa, Kak Niza, Kak Siti, Yoges, Kak Farah, Farah Niza, Nadia, Nadot, Mellisa, Alia, Diniy, Liyana, Shadza, Aisyah, Aqila, Ezza, Fario, Shasha, Marie, Izyan, boys, and etc. sorry atas segala kesilapan dan keterlanjuran kata kata aku sepanjang kita berkawan dan berada di kolej. And thanks juga kepada yang selalu dan tak jemu beri tunjuk ajar sebab aku ni bukan pandai sangat subjek subjek business ni. Semoga kalian terus berjaya dan friendship for ever~ =)

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: