NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, November 18, 2011

CONTEST: AZAM S.M.A.R.T. MAAL HIJRAH BY DRC & CTK...

Assalamualaikum...

Dah lama aku tak join contest kan. So, tetiba ternampak ada contest ni dekat blog CIK MYU dan CIK MIA. Before this mereka ada tag aku untuk beberapa contests tapi aku tak ada mood and busy waktu tu jadi tak join lar.  


So, kali ni aku nak try contest ni pula sebab macam menarik. Contest bersempena Maal Hijrah 1433 ni. Contest yang dianjurkan oleh DRC dan CTK ni bertujuan untuk memberi peluang kepada bloggers mempunyai azam sendiri sempena Maal Hijrah ni. Almaklumlah, selama ni kita akan bersemangat tukar azam setiap kali bertukar tahun Masih tapi dalam tahun Hijrah ada? Aku pun kadang kadang saja buat azam untuk Maal Hijrah ni, dan selalunya mestilah berazam untuk kebaikan dunia dan akhirat.

  • Azam  aku sempena 1433 Hijrah ni adalah aku nak cari kerja tetap, almaklumlah dah dekat 6 bulan jadi penganggur.
  • Sebab apa aku berazam macam tu? Sebab utama aku wajib kerja ialah aku kena bayar pinjaman MARA. Bukan sikit kawan, berpuluh ribu. Tapi aku kena juga settlekan pinjaman tu before aku berumur 40-an. Aku juga nak senangkan hidup mummy dan daddy aku, aku nak beli kereta idaman kalbu (buat masa ni) MyVi Extreme saja, dan bila aku dah kerja, dapatlah aku menyumbangkan sedikit duit aku pada insan insan yang telah banyak berbakti dalam hidup aku seperti nenek aku, maksu maksu aku dan adik adik aku. 
  • Aku nak tag 3 orang member blogger aku:

So, kalau korang nak join contest ni, bolehlah klik banner di atas. Wassalam.

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

2 comments:

ctk said...

hehe...thank ye jOin...smOga dpt keje tu k :D




semua peserta ada di bloglist..thank :)

::KEGIRANGAN DUA CAHAYA:: said...

thanks CTK... :)