NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, January 20, 2012

RAYA DATANG LAGI...

Assalamualaikum...

Pagi yang mendung di Shah Alam~

Tupp! Tapp! Tupp! Tapp! Lagi beberapa hari Chinese New Year akan menjelang.
Rasanya macam minggu lepas aku baru sambut raya cina, actually bukan sambut raya cina tapi sambut birthday aku.
Mana taknya, last year kalau tak silap, Chinese New Year jatuh pada tanggal ulangtahun kelahiran aku.
So, means that, tak lama lagi aku akan mencapai usia 22 tahun.
Ya Allah, muda lagi rupanya aku ni.
Sangat muda untuk duduk jauh dari family.
Sangat muda untuk kerja jauh jauh dari family.
Tapi, sangat tua sudah apabila menjadi mak long kepada anak buah yang ramai.


Melalut sudah.
Ni bukan entry untuk birthday wish okey Cik Farah Lee.
By the way, sempena raya cina ni, saya nak wish,
SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU CINA KEPADA KAWAN KAWAN, JIRAN JIRAN, MAK CIK PAKCIK YANG MENYAMBUTNYA. 
Walaupun muka saya ada akan akan chinese look perasan sudah, tapi saya Melayu sejati walaupun moyang saya mix.



Tiba tiba rindu dekat someone.
Someone yang pertama sekali wish birthday aku last year.
Tapi tahun ni, dia sudah tidak lagi disampingku.
Sungguh, saya rindu awak M.A.S.
Walaupun awak benci dekat saya sebab jumpa pengganti awak lepas kita putus dulu.
Tapi DIA tak sama macam awak.
Dan kerana saya langgar janji tu, saya pula dipermainkan oleh DIA.
Menyesal sekarang tiada guna, memang saya menyesal sebab lepaskan awak dengan mudah dulu.
Bodohnya saya lepaskan awak, lepas tu boleh pula terima lelaki yang sudah mempunya kekasih.

Opssss!! Farah Lee melalut lagi.
Sudahlah sudah, ku harus pergi, jangan kau tangisi aku lagi~
Okey, semoga perjalanan pulang beraya semua selamat sampai ke destinasi yang dituju.




Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: