NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, January 23, 2012

TLDM...

Assalamualaikum...

Happy Chinese New Year for those that celebrating it...
And for me, my self, I'd spent the whole day with my family...
For sure lah dengan family, kalau ada pakwe pun belum tentu dapat keluar sama sama...
Tapi, lupakan dulu pasal pakwe tu okey, buat tension saja memikirkannya...
Hahhh!! Mesti pelikkan sebab tajuk entry tak sama dengan story?


Sebenarnya, story tak start lagi...
Tu baru mukadimah saja...
Ceritanya bermula begini...


...Pada pagi yang dingin, sejuk, beku tipu saja tu...aku pun bangun bermalasan atas katil menghadap jam pada hape handphone ku...masih awal lagi rupanya tapi kenapa mata ni gatal sangat nak bangun pagi? So, tanpa berlengah aku pun keluar terus mandi...bila dah siap siap, rupanya my dad nak bawa pergi jalan jalan...Ya Allah, patutlah mata aku ni rajin sangat nak bangun awal... =)

...Okey, cuaca pagi ni sangat cantik, elok, molek...mood nak berjalan memang hyper excited...my dad nak bawa pergi Desaru rupanya, sumpah happy gila sebab, sebab aku suka LAUT!!! Ya Allah, pucuk dicita, ulam mendatang, bagai orang mengantuk disorongkan bantal...memang dah lama tak jalan jalan dengan hati bunga bunga - TIPU!!! Okey cerita dipendekkan, jalan jalan sana sini sampailah ke Tanjung Pengelih, Pengerang, Johor...



...Indah sungguh ciptaanMu Ilahi...Subhanallah, Alhamdulillah...tenang, damai di hati melihat laut yang luas terbentang dihiasi kapal kapal besar, panorama yang cantik pada aku...and yang paling best, dapat tengok Pangkalan TLDM Tanjung Pengelih...rindu dengan kem... =')


...So, jadilah ceritanya TLDM:
Train

Lead
Develop
Manage


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: