NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, February 20, 2012

FEBRUARY BABIES...

Assalamualaikum...

Sebenarnya lately ni aku malas nak update blog ni sebab, no reason. Hahaha! Ada reason lah tapi personal matter, so lantaklah tak ada kaitan pun dengan diari aku ni. By the way, happy birthday February babies! We are still young no matter what happen. LOL =)


Okey let make it short. Semalam, bersamaan 19 February 2012, I've met up my darlings in Mid Valley Megamall and we've spend some times together-chatting, eating, laughing, and for sure- jadi model untuk Aha, suka sangat bergambar ni kan. Lepas ni Aha will be back to China. Tak tahu lagi bila akan jumpa lagi. So, dah semua ada sekali, lets meet and celebrate February Babies. 


Ni for me, I've also met my old friend from primary school. Dah 10 tahun tak jumpa ini budak, bila dah jumpa, rupa rupanya dia bukan budak lagi, dah boleh jadi bapak budak. LOL! He's taller than you but still, my only MAS is taller than all my ex. Suddenly, nak nangis, rindu dekat Pahang boy tu. Kalau muka aku tak malu, dah lama dah aku pergi Maran tu. ='(


Okey, lets continue. Lepas dah jumpa, makan makan, borak borak, hug, kiss and everything, masing masing buat hal masing masing. Aku dengan my old friend jalan jalan dulu dalam mall tu tapi tak lama lepas tu kami gerak balik. Actually aku kesian dekat dia. Sebab malam nanti dia kena kerja, dah lah muka dia macam bosan saja lepak dengan geng geng aku tadi. Sorry friend, ini yang first and last okey, after this I won't make you suffer anymore. =P


Okey, gambar gambar akan menyusul di kemudia hari. Harus menunggu cik photographer mengedit semuanya dulu. Till then, babai. Take care, sekarang macam macam penyakit ada so jagalah kesihatan anda. Jangan jadi macam aku ni, sakit sokmo, tak tahu bila nak okey. ='(


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: