NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, February 22, 2012

KALAULAH...

Assalamualaikum and hi readers!

Tanggal 22.02.2012 genaplah sudah usia adik aku 21 tahun, semoga Allah merahmati, memanjangkan usiamu, memudahkan segala urusanmu, berjaya di dunia dan di akhirat. I just wanna tell you that I miss you, gonna cry when I think of you. Take care there. I LOVE YOU SIS!!! =')

By the way, bulan February memang best. Tapi, aku rasa masa sangat singkat bulan ni. Aku rasa aku tak sempat nak buat macam macam benda lagi, tahu tahu sudah nak hujung bulan. Oh, cepatnya masa ni jalan jalan ek.

Kalaulah February ada 31 hari macam January, mesti aku sempat settle macam macam kerja yang tergendala.
Kalaulah jarum jam tu slow motion sikit, mesti aku tak risau.
Kalaulah masa tak mencemburui aku, mesti aku tak susah hati macam ni.

OH, KALAULAH ADA DORAEMON, bolehlah aku pinjam pintu masa dia tu. Sangatlah desperate dengan masa sekarang ni. Banyak plan aku tak settle lagi, sempatkah aku siapkan semuanya?


  1. Ambil sijil dan settlekan check out di kolej.
  2. Pergi MARA minta pengurangan bayaran.
  3. Cat rumah baru.
  4. Balik JB kemas barang.
  5. Pindah to Port Klang.
  6. Reunion planning and meeting.
  7. WORKING!!!

Boleh ke aku settlekan semua ni by the end of March? Sebab February memang dah tak sempat and tersangatlah suntuk. Hopefully aku boleh. Fuh!! Please give your cooperation to me, being responsible, helpful, and understanding so that I can manage all these thing properly. I wonder I can gain enough energy and please...jangan sakit sakit okey my body! =)


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: