NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, March 19, 2012

FAKE...

FAKE RELATIONSHIP! Yes, it's true. Aku terpaksa buat macam tu supaya tiada sesiapa mengharap pada aku lagi sebab aku tak mampu nak mencintai dan menyayangi lelaki lain selain dia. Susah sangat nak lupakan walaupun almost a year. I miss him damn much! 

Memanglah aku ni nakal sikit, suka sangat berkawan dengan ramai boy friends tapi tu semua KAWAN LELAKI, bukannya special macam awak. Dalam hati saya ada awak saja, sebab awak tak sama dengan lelaki lain. Awak sangat jauh bezanya. Sebab awak tinggi sangat! Heee =D

Apa apa pun, aku hanya nak cakap yang aku masih SINGLE, belum TAKEN lagi. Jangan risau, perjalanan masih jauh, aku ada banyak masa nak men searching pemilik tulang rusuk yang aku 'ambil' ni. Doa doakanlah aku bertemu dengan dia yang betul betul pemilik sebenar tulang rusuk itu, dan biarlah dia tu orang yang kenal dan rapat dengan aku sebab aku sayang orang orang yang dekat dengan aku, susah untuk aku membenci seseorang yang aku dah sayang. DAMN!! Itulah kelemahan aku, tersangatlah penyayang. Susah nak tanam rasa benci dalam diri ni. 

Pasal FAKE RELATIONSHIP tu, cukuplah sekadar suka suka untuk aku mengelakkan diri dari jatuh hati dengan sesiapa lagi. Bak kata pepatah yang aku cipta: "SINGLE IS FUN!" Jom ramai ramai jadi single and enjoy life puas puas. Dunia ni luas, jauh perjalanan luas pemandangan, so jomlah kita jalan jalan kumpul ilmu dan kenalan dulu sebelum tetap pada sesuatu tempat dan hubungan. Am I right? 



Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: