NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 11, 2009

YAP SIEW WEI...




::pakwe aku yg encem::

Semalam, aku telah meluangkan masaku bersama-sama 'mei meiku'. Rindu sangat2 dekat dia sebab lepas habis jer rekrut aritu kitorg langsung tak jumpa. Jadi, bila dah dok lepak dengan dia semalam, memang best lar. Sepatutnya semalam dia gi PD ngan Angah, tapi member Angah buat hal dan mereka tak jadi gi PD. Diorg dh sampai separuh jalan baru member Angah bagi tau yang dia ada hal. Tak macam s*** plakkan. Cian 'mei meiku'. Pastu Angah ajak 'mei mei' gi Melaka jumpa balak Angah. Alar, jumpa balak Angah pun tak sampai 10 minit, pastu diorg balik Seremban semula. 'Mei mei' dengan bawa beg galas loreng dia terpaksa 'mara' dalam panas.

Aku plak semalam bosan tak tau nak buat apa gi lar lepak JJ. Sepatutnya aku tgk movie STAR TREK kul 2.10 p.m. tapi aku sampai JJ pun dh pukul 2.30..huhuhu. Aku cancel tgk movie tu dan aku call 'mei mei' ajak lepak JJ. Dia pun tak bagi tau aku yang dia nak gi PD. Jadi aku ingat dia ada kat umah. Aku pun tunggu jelar dia datang. Alih2 dia datang ngan Angah. Terkejut gak r. Kitorg jln2 kt JJ dan makan Pizzahut jap. Angah ajak gi karaoke sebab dia nak lepas geram. Dia nyanyi 5 buah lagu tapi suara maintain ok lagi. Gua respect lu lar Angah. Nak tengok wayang cter tak best and waktu tak sesuai. Jadi kitorg pun gerak gi Terminal 1 lepas makan. Sampai T1, kitorg beli tiket wayang pukul 7 p.m. cter STAR TREK..hehehehe..sayang kamu lar Angah.

Masa kitorg tgh ronda2 cuci mata tu, skali member Angah tegur. Kitorg pun jalan skali ngan diorg. Member Angah ni pun budak2 Army gak, dari Kem PD. Jalan2 kt T1, karaoke jap pastu baru tgk movie. Best giler lar STAR TREK. Dah lar 'pakwe' aku tu encem giler. Huh, memang angau aku semalam masa tgk cter tu...hehehehe..'Mei mei' pun apa kurangnye. Tak berkelip mata tgk cter tu. Actually cter ni byk action dan fiction. Tapi memang best lar. Masa tgh syok lyn movie tu, 'mei mei' boleh merengek-rengek lapar. Aish...budak ni. Macam2 hal. Kadang2 aku rasa happy kuar cmni. Sebabnya, diorg ni sekepala ngan aku. Apa2 pun aku doakan semoga Angah lulus pemilihan akhir askar tu dan 'mei mei' semoga dia berjaya dalam KADA nanti.

No comments: