NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 18, 2010

AKTIVITI HUJUNG MINGGU...

Salam..hai korang..buat apa hari ni? Aku duduk rumah saja hari ni sebab semalam dah penat berjalan 12 jam pusing-pusing KL..biasalah hobi aku memang suka berjalan tapi badan ni tetap macam ni juga..bila nak kurus pun tak tahu..semalam aku pergi lepak Times Square and KLCC saja..tengok Semerah Cinta Fidzree..oppsss..terlebih sudeh, tengok Semerah Cinta Stilleto lar, so far OK saja komen tentang citer tu..tak segempaq and sepower ngauman KL Drift..heheheh..walau apapun aku tetap suka citer drift-drift berbanding citer cinta melayu tapi still tak boleh lawan Twilight Saga lar beb..hahhahaha

And citer tentang Twilight Saga ni, semalam aku bought a new DVD of New Moon, last year dah beli yg Twilight punya so this year New Moon pula..insya allah next year Eclipse pula..happy sangat-sangat sebab dah lama aku tunggu DVD ni..actually aku nak beli wedges yg harganya RM39.90 tapi bila saja nampak DVD ni aku terus cancel to buy the wedges and beli DVD ni sebab harga sama saja, tak kurang pun..maybe next time baru beli wedges pula sebab masa pergi Melaka dulu dah beli 1..heheheh

Apa-apa pun, aku berjalan semalam bukan sia-sia semata-mata sebab aku dapat belajar banyak benda baru and jalan-jalan di KL..at least, aku boleh jadi GPS yg lebih cekap nanti (WTFish)..selepas tengok movie, kitorang terus gerak pi KLCC..aku terlupa yg this week ada PC Fair, pada hal aku yg ajak diorang pi PC Fair tu aritu..huhuhu..sampai saja di KLCC, hujan sudah lebat membasahi bumi..nak atau tak kenalah lepak dalam KLCC yg tengah sesak dengan ribuan manusia itu..food court penuh dengan orang, nak duduk pun tak ada tempat..so jalan-jalan kt Petrosains floor dulu usha-usha orang..bila dah letih baru usha food court tu balik, fuhhh...susah gila nak cari tempat duduk dekat dalam food court tu, tapi tak apa..lekkk luuu..hahahah


Lepas beberapa jam lepak KLCC, kitorang pun chow pi KL Sentral..nak buat apa? Nak baliklah yang..tak kan nak tidur KL kot, tak kuasa nyah (teringat 'awek' kat KLCC tu)..hahahah..bila dah sampai KL Sentral, komuter ke Seremban baru saja berlepas..kitorang pun duduk dalam setengah jam menunggu komuter yg seterusnya..tengah duduk-duduk tu, aku ternampak muka seseorang yg memang familiar..bila tengok sekali lagi muka dia, dia pun pandang aku balik..aku nak tegur tapi takut salah orangkan maklumlah benda dah lama..mungkin pelanduk 2 serupa..tapi dalam segan-segan aku tu, tiba-tiba masa dah nak sampai Batang Benar aku beranikan juga tanya mamat tu (kata askar)..

"Tumpang tanya, ni Usop ke?"
"Eh, a'ah..ni sape yer?"
Hehehehe..alamak betullah dia..
"Ni anak pakcik Zul."
"Oh, patutlah macam kenal tadi. Belajar kat mana?"
"Dekat Nilai. Awk?"......

Itulah serba sedikit perbualan aku dengan mamat tu..lama kot dah tak jumpa sebab tu masing-masing macam segan..lagi pun masa kecil-kecil dulu tak rapat sangat tapi sebabkan berjiran kenalah kenal gak..apa-apa pun, mamat ni sikit pun tak berubah, masih macam dulu..teringat pula kenangan masa kecil-kecil dulu di Port Klang..rindunya saat-saat bergelar kanak-kanak tu..kenangan yg tak mungkin akan berulang lagi dan hanya mampu dikenang dan disimpan menjadi kenangan abadi..hanya mereka yg pernah merasa sahaja tahu bagaimana bahagianya saat itu..Oh..rindunya..........

OKlah, aku pun dah tak ada apa-apa nak citer lagi..cuma marilah kita sama-sama sedekahkan Al-Fatihah buat Allahyarham Abdillah Murad @ Achik SPIN yg telah kembali ke rahmatullah semalam..semoga rohnya ditempatkan dalam kalangan hamba Allah yg beriman..setiap yg datang pasti akan kembali kepada Maha Penciptanya..salam..


your sincerely,
fara,,

No comments: