NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, April 6, 2010

AKTIVITI MINGGU NI...

Sepanjang 1-5 April 2010...aku dan teman-teman sibuk dengan aktiviti harian kami..apa lagi semestinya MUKA BUKU...sampaikan assignment pun kami ketepikan..bukan apa, syok sangat layan game dalam muka buku tu...terutama sekali Farmville dan Cafe World...memang gian habislah sampai sanggup bangun awal-awal pagi untuk melihat sama ada makanan di Cafe sudah masak ke belum..yang aku pula sibuk harvest tanamanku...target aku nak capai level 50 then baru aku bersara dari Farmville..huehehehe..yeke? Aku pun tak sure..



Lepas dah puas layan game, barulah timbul keinsafan nak buat assignment..walaupun hanya diberikan 3 tasks, tapi kesemua task ini membuatkan aku makin gila hinggakan tersangap (mengantuk) jer tiap kali tengok soalan tu...tapi nak tak nak, aku kena buat juga sebab isnin kena submit...tapi tiap kali aku mula menaip, idea terus hilang, mood melayang-layang, and at last aku decide nak keluar hari ahad tu pergi nonton wayang...cerita apa? Cerita apa lagi bro, EVOLUSI KL DRIFT...barulah mood and semangat aku datang, nak-nak bila dengar deruman enjin skyline tu semua..fuhhh...memang gua suka, terasa sangat-sangatlah bersemangat and teruja nak meneruskan hidup dengan assignment...hahahahha..



And the day after the next day (hari inilah-6 April) girlfriends aku buat surprise belated birthday party untuk aku dan Sha..memang surprise habis sebab apa? Sebab aku dan Sha dikejutkan pada pukul 7 pagi sedangkan kelas kami pada pukul 10 pagi dan 2 petang..nak tak nak aku bangun juga walaupun mamai sebab diorang dok koir lagu "Happy Birthday!"...really-really surprise..thanks sangat-sangat korang tapi kita kurang sorang lagi gegirl-Farha..walaupun dikau jauh dimata namun tetap dekat dihati kami semua...Miss you sayang.. Sempena party tu, Aca masak spaghetti, Fyza masak agar-agar and Zureen tolong hiaskan rumah dengan belon-belonan..dan kek ditempah khas dari ibu Hanis Zalikha, memang sedap..thanks all!!


OKlah, hangpa layan saja gambar-gambar ni..wassalam..

your sincerely,
fara,,

No comments: