NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 12, 2010

HOBI BARU...

Sebenarnya hobi ni taklah baru sangat sebab sejak sekolah lagi aku memang sudah minat buat benda ni..huehehehe..apa dia?




Mengumpul perfume ataupun dikenali sebagai minyak wangi..(ni sikit saja, dekat JB ada lagi)





Wanita memang disukai kerana kecantikan rupa paras, peribadi, tingkah laku, dan kebijaksanaannya tetapi...apa akan terjadi sekiranya wanita tersebut tidak tahu menjaga kebersihan diri?..kebersihan berhubungkait juga dengan wangian kerana kalau anda tidak mandi pun tetapi sekadar memakai wangian sudah pasti bau itu dapat ditutup..persoalannya berapa lama?..sanggupkah anda sekadar memakai wangian tetapi tidak membersihkan diri?..terdapat seorang jiran aku dekat hostel ni yg sememangnya pengotor..aku pun tak tahulah macam mana orang lain sanggup berkawan dengan dia..nauzubillah..hanya Allah saja yg tahu cara hidup dia..




Oh, tidak!..sudah jauh kau melalut Farah..kau bukan nak cerita hobi baru kau ke tadi?..alah, pasal minyak wangi tu..ooo..ya tak ya juga..back to the point..hobi aku ni disokong oleh mummy aku sebab dialah yg banyak sponsor minyak wangi utk aku..aku tak kisah berapa harga perfume tu asalkan baunye sesuai dengan citarasa aku..tapi yg paling aku suka adalah brand Avon - Women of Earth (tak pernah beli dengan makcik Avon tu OK)..perfume ni aku guna masa form 4 dulu, baunya memang menusuk kalbu..baru-baru ni pula mummy belikan perfume Cosway pula - Musk Blossom, bau yg ni pula agak keras tapi tetap best..boleh dikatakan setiap bulan mesti dapat perfume baru, tapi aku tak guna sangat..hanya certain perfume saja aku guna, yg lain tu kadang-kadang saja dan utk masa-masa tertentu saja..




By the way, member kelas aku ada jual perfume juga tapi aku tak pernah beli lagi..perfume dia jual tu dari Egypt kalau tak silap..baunya pun boleh tahanlah..kalau korang berminat, trylah tanya ownernya..tu pun kalau ada stok lagi.. "Paul, ko jual perfume lagi tak?" hehehehe....

your sincerely,
fara,,

No comments: