NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 18, 2010

KASAR?...

Salam..entry kali ni aku agak emo sikit..bukan apa, aku geram + bengang bila ada orang cakap askar wanita ni kasar + ganas..bukan seorang dua yg berkata begitu tapi sudah ramai yg aku jumpa..and yg berkata begitu bukan perempuan tapi lelaki..fine, memang pada luaran korang tengok kitorang ni agak macam kasar tapi dalaman kitorang tak macam tu..kitorang tetap wanita yg dikurniakan naluri keibuan, kelembutan dan kesopanan..

Don't judge a book by its cover..mind your mouth before saying something and don't think that all teachers or nurses are good, kindly, soft because I've seen many of them without all those criteria..mak aku kerja dekat hospital so aku dah tengok ramai nurse yg kasar dengan patient eventough aku pun pernah dilayan kasar oleh mereka..so, go to hell siapa yg tak setuju dengan kata-kata aku..sekasar-kasar aku ni taklah back stabbed and perampas..dan sekasar-kasar aku ni tahu lagi hormat orang tua and bukan hipokrit..kalau korang tak suka dengan perempuan kasar ni jangan cuba dekati dan jauhkan diri korang..aku pun tak hairan and tak kisah kalau tak kenal dengan korang..

Banyak lagi benda aku boleh buat dan belajar..tak ada masa nak layan orang yg tak tahu menilai and hargai wanita..one more thing, kalau nak cakap tu lain kali pandang-pandang..jangan nak main cakap lepas, tahulah mulut tu tak ada insurans sebab tak laku pun..huh!!


your sincerely,
fara,,

1 comment:

Fatin Ruslin said...

woit..
bawak2 la besabo yo mak..
takut dehhh..