NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, December 23, 2011

2 HARI MENGHILANG???

Selama 2 hari aku menghilang, aku telah bertapa di Saujana Utama Sg. Buloh...
Selama 2 hari tu, aku jadi budak yang sangat sangatlah baik...
Duduk rumah jadi baby sitter, jaga adik adik sedara aku...
Marah, marah diorang pastu cium cium sayang diorang pula...

Petang petang pergi pasar malam...
Bawa adik jalan jalan dekat taman sambil membersihkan mata ku ini...
Malam hari adalah waktu tidur yang harussssslah dihargai...
Bangun pagi get ready untuk berdating dengan pakcik JPJ pula...

Dua hari di Saujana, aku tak dapat jumpa pun member member aku dekat sana...
Almaklumlah, mereka bekerja, aku beranggur penganggur...
Tapi best dapat uncles and unties macam family aku...
Semuanya baik baik dan best best...

Bila stay dengan uncles and unties aku, aku tak rasa kekok pun...
Rasa sama macam di rumah sendiri...
Rasa macam bersama dengan parent sendiri saja...
Layanan semuanya sama rata, tak ada beza pun dengan anak anak mereka...

That's why aku sayang uncles and unties aku...
Sangat memahami dan baik hati...
Semasa aku kecil, mereka yang jaga and tengok tengokkan aku...
Then, bila aku dah besar, aku pula jaga and tengok tengokkan anak diorang...
Adil right???

Orang berbudi kita berbahasa, Orang memberi kita merasa...



Dari Hati Nuraniku,
fara,,

1 comment:

LiYaNa said...

..adik ditag..

http://cherishlife-iznie.blogspot.com/2011/12/taggiefromghurabadamha.html