NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, December 25, 2011

REVIEW...

Assalamualaikum...

Okey, hari ni aku nak review impian aku untuk tahun 2011 ni sama ada tercapai ataupun tidak...



  1. Aku nak graduate dengan pointer 3.5 ke atas...Hasilnya: aku grad dengan pointer 3.18 sahaja...
  2. Mendapat lesen P yang dah lama tertangguh...Hasilnya: alhamdulillah, aku berjaya juga mendapatkannya...
  3. Mendapat pekerjaan yang sesuai, halal dan dekat dengan family...Belum berhasil, masih dalam proses...
  4. Berkumpul bersama mummy, daddy, angah dan amy...Hasilnya: kami gathered masa Syawal yang lepas...
  5. Holiday ke Indonesia/Singapore/Thailand bersama family...Belum berhasil sebab passport tak buat buat lagi...aku sangat malas kalau kena beratur panjang berjela semata mata nak buat passport menyeberang jambatan sebelah rumah tu saja...

Conclusion: Daripada 5 impian aku untuk tahun 2011, hanya 3 yang BERJAYA. Oleh itu, impian yang tidak berjaya akan di bawa ke tahun 2012 pula. Insya ALLAH, Allah sentiasa mendengar doa hambaNya.

*Aku mungkin berada di Perak atau Kedah hari ni...

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: