NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 7, 2011

McDONALD's PROSPERITY IS BACK!!!

Tiba tiba jadi lapar bila nampak iklan ni. Tambahan pula time hujan ni memang perut sentiasa minta diisi. Macam nak side kick saja perut ni kan. Saja tak nak bagi aku diet. Haishh!!! Nak tengok iklan apa???








Korang nampak aku yang aku nampak? Korang suka apa yang aku suka ni? Rindu tu nak makan McD dengan housemates ku sekalian, dan yang tak dapat dilupakan dengan 'dia'. Tiap kali keluar dengan 'dia', mesti McD jadi sasaran, dan semestinya Big Mac menjadi kegilaan 'dia'. 

Okey okey, lupakan 'dia' sekejap. Nak story ni, Prosperity Burger ni bukan hari hari ada dekat McD. Hanya pada tempoh waktu tertentu saja. Setahun tu, ada dalam 3 or 4 kali saja McD menghidangkan menu ni. Dan yang paling best, mestilah kentang twist tu-sedappp!! So, sesiapa yang baik hati nak belanja aku Prosperity ni, tersangatlah dialu alukan. Roger roger saja aku bila masa korang nak belanja tu. Ahakss! =)


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: