NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 27, 2011

Y.E.S.

Y.E.S.
Yesss!! Akhirnya terlepas juga stress aku...
Hilang apa yang terbuku bila dapat membeli belah di Sogo...
Tak kisahlah habis beratus pun janji aku happy...
Walaupun jalan seorang diri, jadi lonely girl, single lady, tapi aku tetap happy...


Cadang nak shopping dekat Times Square and Sungei Wang, tapi bila dah alang alang di Sogo, terus saja shopping sana...
Boleh dipujilah pengurusan Sogo, sangat friendly and menghargai customer...
Sampai saja di Sogo, sudah diberi teh susu sementara menunggu pintu masuk dibuka...
Then bila dah melangkah ke dalam Sogo, kami di sambut dengan senyuman dan ucapan selamat...




Apa apa pun, rasa lega dan lapang dada aku bila dapat shopping...
Macam dah lama saja tak shopping...
Padahal baru saja shopping kasut Ahad lepas, minggu bulan lepas pun dah shopping kasut...
Tapi sebenarnya, aku dah lama tak shopping baju and seluar...
So, itulah yang aku sibuk merayap KL hari ni...






Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: