NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 5, 2011

BILA TURN AKU???

Assalamualaikum...

Korang sihat tak hari ni? Aku alhamdulillah masih diberikan peluang untuk menghirup oksigen atas muka bumi ni. S.M.I.L.E. =) Walaupun hati sakit, kita tetap kena kuatkan diri dan sentiasa tunjukkan muka yang manis. Okey, think positive my dear, you are not alone. There are many people out there that still love you. Yeahh! I'm alright. 

Okey back to the story, bila turn aku ek? Korang tahu tak turn untuk apa? Hah! Meh sini cheq nak cerita mai kat hangpa. Sekarang ni bukan ka musim orang kahwin sana sini, so cheq pun teringin gak nak naik pelamin cheq sendiri. Selama ni asyik dok naik pelamin orang saja. Hahaha!! =D Gatai no hang ni Cik Farah.

Bukan senang aku nak kahwin. Banyak tangga yang aku kena daki. Kalau tak nanti, mesti kena usik dengan cousins aku semua. Cuba korang tengok dekat bawah ni:


  • Family sebelah daddy:


  1. Abang Long (dah kahwin)
  2. Abang Amin
  3. Nyah Dayah (dah kahwin)
  4. Kak Manja
  5. Hafiz (dah kahwin)
  6. Yang
  7. Bob
  8. CIK FARAH


  • Family sebelah mummy:


  1. Along (dah kahwin)
  2. Abg Anip
  3. Yong Mahani (dah kahwin)
  4. Kak Nora (dah kahwin)
  5. Yeop Din
  6. Nyah Lah
  7. Epot
  8. Kak Fiza
  9. Kak Milah
  10. Abg Fizi
  11. Kak Chik Ina
  12. Abg Wan (dah kahwin)
  13. Roy
  14. Kak Su
  15. CIK FARAH

Okey sekarang korang dah nampakkan kedudukan aku.So maknanya lambat lagilah turn aku. Adesss! Sampai bilalah aku kena tunggu ek? Diorang ni bukan nak kahwin cepat cepat, semuanya nak keje, study dulu. Memang lambatlah ko nak merasa pelamin ko sendiri Cik Farah. ='(

Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: