NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, December 15, 2011

KAU YANG TAHU...


Aku pernah mengatakan bahawa Encik BF adalah cinta terakhir aku.
Yes, it's true.

Dan kalau pun dia pergi meninggalkan aku, tamat sudah semua kisah cinta yang tercipta.
Semuanya aku serahkan pada Allah.
Dia Maha Mengetahui lagi Maha Melihat.
Biarlah dia yang menetapkan apa yang terbaik buatku.
Aku redha.

At least aku masih ada keluarga dan kawan kawan yang masih menyayangi aku.
Asalkan mereka sentiasa di sisi, aku sudah bersyukur.
Aku akan happy selalu.
Terima kasih kerana megajarkan aku erti kesakitan.
Terima kasih kerana mengajarkan aku erti percintaan.
Dan terima kasih kerana mengajarkan aku erti perpisahan.



Dari Hati Nuraniku,
 fara,,

No comments: