NUFFNANG ADDS

ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

::BIRTHDAY AKU::

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 27, 2011

CONGRATULATION UNCLES!!!

Assalamualaikum...

Apa khabar hari ni?
Macam dah lama saja aku tak update blog ni...
Agak agak dah bersemut tak?

Apa apa pun, tahniah buat pakcik pakcik aku kerana telah selamat melangsungkan perkahwinan mereka minggu lepas... (23-25 Dis)
Aku pun tak melepaskan peluang meraikan hari bahagia mereka...
Disebabkan itulah aku tidak berada dalam talian untuk beberapa hari...
Almaklumlah, dari Selangor masuk ke Perak, seberang jambatan masuk ke Kedah pula, tahu tahu sudah keluar dari Penang...


Walau macam mana sekali pun, my family is the best family in the world!
HIDUP FAMILY 69!!!
Rumah nenek aku dah macam kedai jual kereta saja...
Penuh laman rumah dengan kereta family members SAHAJA...
Kereta para jemputan pun tak boleh masuk kawasan rumah kami sebab memang full...
Tahniah buat pak cik aku: Zaidi dan pasangannya Hieda...




Di Kedah pun sama juga, family members sahaja sudah penuh rumah...
Ditambah dengan para jemputan, memang happening sangat majlis walimatul urus ini...
Cuaca sangat baik sepanjang majlis berlangsung...
Semua happy dan kenyang disajikan dengan menu yang best best...
Tahniah buat pak cik aku: Zhahid dan pasangannya Noora...


Dari Hati Nuraniku,
fara,,

No comments: